Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Poveste de dragoste

Soarele ma asteapta sa-mi mangaie parul ud…..ploaia ma intreaba cand dansez cu ea, iar vantul ma cheama sa-l ascult. Muzica imi rasuna in urechi, gandul tot la tine-mi este. Mi-e frica sa-mi pun inima in palme. O vad cum tremura cerandu-mi parca s-o-ncalzesc.

Si mi-aduc aminte de ochii tai cand ma priveai atunci cand ai plecat. Paleau in fata chipului meu, iar lacrimile mele curgeau de tristetea ochilor tai. Ai facut un pas inainte fara sa privesti inapoi. Am facut  pasi spre tine, dar erau prea mici sa pot sa te ajung. Si-am inteles ca, chiar daca as putea sa alerg ai fi prea departe de mine. Si am ramas fara cuvinte. Doar gandurile m-au imbratisat, doar amintirile mi-au tinut companie. Erai in mintea mea ca o umbra si-mi doream ca soarele sa nu ma paraseasca. Umbra mea-ti statea alaturi…dar eu eram singura.

Am incercat sa zambesc culegand primele amintiri. Am incercat sa traiesc intorcand timpul si oprindu-l acolo unde stiam ca sunt fericita.

Si inima ma refuza. Si vreau s-o primesc. Viata-mi zambeste. Eu nu! Soarele ma mangaie, eu cred ca ma arde! Ploaia ma uda, eu o simt rece!

Si mai fac un pas…spre tine ma indrept sperand ca fiecare centimetru sa capete dimensiuni neasteptate. In fata mea tu nu esti. Te caut cu privirea si sperante nu mai am. Renunt si pasii ma indreapta inapoi. Ochii mi-i inchid fara sa stiu pe unde pasesc.

Si ma trezesc. Un aer straniu ma inconjoara. Patura de plus ma acopera si o floare alba sta pe perna mea. Mirosul ei ma imbata si nu mai fac diferenta intre realitate si agonie. Trupul aproape gol ma face sa refuz tristetea. Parul rebel, poate prea rebel, ma face sa ma gandesc la o noapte nebuna. Ma indrept spre locul amintirilor. El, fumegand dintr-o tigare, parca astepta momentul. Il privesc si-i citesc buzele: te iubesc!

2 răspunsuri la „Poveste de dragoste

  1. danutdaniel 05/01/2013 la 15:23

    Asteptam de mult un articol de genu asta de la tine si nu m-am indoit ca nu-l vei publica . Ai inceput acest an foarte bine tot ce spui fiecare cuvant ma uimeste ma farmeca si ma chinui sa fac un comentariu mai lung cu mai multe cuvinte de lauda dar nu pot nu le gasesc dar tu intelegi ce vreau sa spun si in ce sens iti multumesc Multumesc din suflet

    Apreciază

Lasă un răspuns

