Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Bogdan86 – 2012 in review

S-a dus anul 2012 asadar ca toata lumea si acest blog trage linie si observa ce a realizat si ce nu , ce isi doreste pentru anul ce urmeaza si cum sa ajunga la telul propus.

Urmeaza un review facut cred sau poate ma insel de cei de la WordPress , ca e de bine sau de rau, ca e ok in mediul online sau nu acest blog, las la latitudinea fiecaruia dintre voi , ceea ce ma bucura pe mine e ca am reusit sa ma exprim prin cuvinte , ca am reusit sa cunosc prin acest blog oameni minunati , ca poate am reusit de am ajutat , ca multi se regasesc in fiecare cuvant din acest blog .

O alta mare realizare pt mine ca blogger in acest an e ca am reusit sa o cooptez si sa formez alaturi de ea o echipa buna zic eu (mereu e loc de mai bine ) pe Lacrimi de Cristal , pe ea cea care a adus acel ceva blogului atunci cand a fost nevoie , ea care prin fiecare cuvant scris pe acest blog lasa o urma adanca de emotie , ea cu care impreuna am reusit sa aducem in acest an peste 20.000 de vizite pe acest blog , pentru toate astea si nu numai iti multumesc .

Fiecare apreciere , share , comentariu sau vizita , sau fiecare dintre voi care apreciaza si pagina blogului Bogdan86  , toti cei care dau subscribe la acest blog , toti acestia si cu fiecare in plus pe noi ne motiveaza in a scrie, pe noi toate acestea le consideram ca un mic multumesc la ceea ce noi reusim sa scriem  si ne dovedeste ca exista oameni cu o inima frumoasa , oameni calzi , sensibili , oameni frumosi , oameni cu simt al umorului , oameni inteligenti , ca exista si ca se poate .

Ce isi propune Bogdan86 pentru anul ce urmeaza ?

In primul rand imi doresc sa avem cel putin aceasi numar de oameni care ne viziteaza , bineinteles ca ar fi frumos ca acest numar  sa creasca dar e bine si la fel .

Sincer imi doresc ca articolele blogului , fie ca sunt scrise de Lacrimi de Cristal sau de mine , Bogdan, sa aduca in sulfletele fiecaruia ceea ce cauta , sa se reagaseasca fiecare , sa simta fiecare cititor asa cum simtit noi cand scriem fiecare cuvant .

Imi doresc sa ajut asa cum pot pe cei care au acelasi prieten comun ca si mine , diabetul , sa gasesc experiente si articole care sa ofere raspunsuri celor care le cauta , dar cred ca s-a observat ca articolele mele legate de diabet nu sunt strict medicale ele vin din ce am trait eu pana acum cu aceasta boala .

Poate sunt tentat sa dezvolt un proiect pe un domeniu in viitor si daca mi se arata sa trec acest blog pe un domeniu unde cele 2 placeri ale mele , fotografia si scrisul sa se uneasca , bineinteles in aceasi formula de 2 .

Stiu ca e foarte important pentru un blog ca bloggerii sai sa scrie destul de des si de la articol la articol din ce in ce mai bine de aceea imi doresc ca anul ce vine sa avem mai multa inspiratie , mai mult timp si mai multe idei despre care putem scrie asa stiu ca vom ajunge unde ne-am propus , sa avem cel putin acelasi numar de vizitatori ca si in acest an sau mai multi .

Daca pentru tine Bogdan, Lacrimi de Cristal a insemnat o mare realizare, vreau sa exprim in cateva cuvinte bucuria pe care am simtit-o  pentru  increderea  si sansa pe care ai oferit-o unei persoane necunoscute de a scrie.  Fiecare cuvant scris au trezit in mine sentimente diferite care au avut un impact mai mare sau mai mic, fie ca vorbeam despre tine….despre mine…despre un el sau o ea….sau ceva imaginar. Iti multumesc atat tie cat si celor de la wordpress ca existati. 

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 20,000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 5 Film Festivals

Click aici pentru a vedea raportul complet.

Va inviit sa dati un clic pe linkul de mai sus pentru a vedea ce a insemnat Bogdan86 in opinia celor care au facut acest raport si bineinteles sa va spuneti si voi parerea prin comentarii .

Pentru tot ce inseamna acest blog , de la vizitatori la cititori la comentatori la cei care apreciaza si impartasesc articolele noastre, pana la cei care scriu pe acest blog din partea mea un sincer si calduros :

VA MULTUMESC !!!

10 responses to “Bogdan86 – 2012 in review

  1. Javra 01/01/2013 la 19:47

    La mulţi ani!

    Apreciază

  2. danutdaniel 02/01/2013 la 13:25

    Si eu va doresc voua tuturor La multi ani , celor care scriu si celor care inteleg aceste articole minunate scrise din suflet Va multumesc ca existati si vreau ca acest an sa fie la fel pe acest blog nu vreau mai mult de atat decat sa aduceti acestui blog de ce are nevoie poate si mai mult decat in anul precedent Va multumesc intr-o mie si una de cuvinte

    Apreciază

  3. Pingback: Bogdan86 – 2012 in review « Bogdan86 | BunDeCitit.ro

  4. BlogalInitiative.ro 07/01/2013 la 11:25

    la multi ani si multa bafta!

    Apreciază

Lasă un răspuns

