Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

La multi ani!

images

Urmeaza, asa cum a spus si Bogdan , un an cu cifra 13. Un an bun sau mai putin bun pentru fiecare din noi.

Tin sa multumesc prin acest articol tuturor persoanelor din viata mea. Tuturor celor care mi-au adus zambetul pe chip. Tuturor care prin rea vointa sau nu, mi-au adus „mai putin zambet”…tuturor celor care au facut parte din viata mea cu mai mult sau mai putin decat o secunda.

Tin sa multumesc cititorilor fara care nu ar exista un zambet in plus. Familiei mele care-mi este mereu alaturi, persoanelor apropiate care au stiut sa ma priveasca si atunci cand radiam de fericire dar si atunci cand lacrimile nu mi le puteam opri. Tin sa multumesc persoanelor care nu au avut un impact foarte mare in viata mea, dar de la care am invatat ceva chiar daca acest ceva a fost meschin.

Tin sa multumesc acelor persoane care ma iubesc neconditionat, care mi-au dat imbratisarea fara sa ceara o alta in schimb….

Tin sa-i multumesc, nu in ultimul rand, lui Bogdan. Tin sa-i multumesc acestei persoane pentru ceea ce este, pentru faptul ca a avut increderea sa scriu pe blogul lui.

La multi ani tuturor si un an nou plin de bucurii!

4 răspunsuri la „La multi ani!

  1. petrila florin bogdan 30/12/2012 la 13:57

    multumesc frumos pentru mentionare , eu nu am facut mare lucru decat sa iti ofer o pagina in cartea bloggerilor iar de acolo incepand singurul merit il ai tu pentru si prin ceea ce scri , La multi ani cu multa sanatate si fericire in viata !

    Apreciază

    • lacrimidecristal 30/12/2012 la 13:59

      Cu totii meritam sa fim fericiti indiferent ce procent de bunatate sau rautate avem in noi. Multumesc de asemenea…pt sanatatea si fericirea care mi-o doresti!

      Apreciază

  2. Anonim 30/12/2012 la 15:53

    La multi ani si multa sanatate Lacrimi De Cristal sa ai un an mai bun decat acesta care imediat este pe terminate iti doresc multa sanatate tie cat si Familiei tale si iti doresc multa fericire si IUBIRE . Multa sanate si tie Bogdane si tot ce iti doresti deasemenea ce iam urat lui Lacrimi De Cristal Multa sanatate si fericire tuturor

    Apreciază

Lasă un răspuns

