Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Aho , Aho de Anul Nou !

Aho Aho copii si frati si pe langa ei si restul familiei bineinteles , se mai termina un an vine altul , se mai duce o apocalipsa vine alta si tot asa ciclul vietii e intr-o continua perpetuare .

Dat fiind faptul , deoarece as dori sa ma explic astfel incat sa inteleaga toata lumea doresc prin aceste cuvinte scrise sa va adresez un mare :

MULTUMESC ! 

Pentru toti cei care au ajuns, au citit si au comentat , au apreciat sau nu pe acest blog , persoanelor pe care prin acest blog am reusit sa le cunosc si celor care au reusit  sa ma cunoasca  .

Un mare multumesc celor care au fost alaturi de mine in acest an in momentele dificile ( cand pe spital eram si de mine nu stiam ) , o sincera recunostiinta prietenilor care m-au inteles atunci cand a trebuit si nu in ultimul rand o apreciere pt mine ca am reusit si am rezistat pana acum🙂 , tot inainte !

Sper ca aceste fraze scrise mai sus sa nu sune ca ultime cuvinte inainte de deces ca sincer nu am de gand sa plec niciunde, sau mai rau ca un discurs de politician :)) .

Asadar urmeaza anul cu cifra 13 , o cifra pe care candva am considerat-o norocoasa ( am cunoscut-o pe fata cu care am reusit performanta de a ma muta impreuna dar care apoi m-a lasat cu o tona de datorii  :D ) asa ca nu stiu ce inseamna acum aceasta cifra pt mine dar stiu ca nu prea cred in superstitii , vom trai si vom vedea .

Imi doresc un an mai prosper , unul in care sa am ocazia sa cunosc si mai multe persoane de calitate , unul in care sa am sansa sa ajut cat de multi oameni reusesc asa dupa cum imi e dat si mie . Imi doresc un an plin de lacrimi de fericire, un an in care si inimioara mea sa zburde salbatica pe pajistea iubirii .

Imi doresc ….. uneori trebuie sa si faci cate ceva ca acest ” imi doresc ” sa devina realitate .

Voua dragi mei va doresc un an plin de bucurii si fericire , plin de bunatate si empatie pt a realiza ca nu suntem singuri pe  pamant .

Sa aveti un an asa cum va doriti si cum vi-l alegeti fiecare !

LA MULTI ANI 2013 !!! 

new-year-messages-2013-1024x768

Si sa inchei cu o melodie care duce gandul spre viitor , chiar daca piesa e veche🙂 :

3 responses to “Aho , Aho de Anul Nou !

  1. Javra 30/12/2012 la 13:13

    Un An Nou cu bucurii, sănătate, împliniri şi iubire!

    Apreciază

  2. bancuri noi 03/03/2014 la 19:38

    salut Sunt att de bucuroseu am gasit site-ul dvs., chiar daca l-am gasit din eroare, n timp ce eu cautam pe Google pentru altceva, Oricum eu sunt aici, acum ?i-ar dori doar sa spun multe mul?umiri pentru un post remarcabil ?i o frumos de interesant blog (mi place, de asemenea, tema / proiect), nu am timp pentru a merge prin toate, dar am marcat-o si l-am inclus, de asemenea, fluxurile RSS, asa ca atunci cand am timp, voi fi napoi pentru a citi mai mult, va rugam sa ?ineti pasul e o munca fantastica.

    Apreciază

Lasă un răspuns

