Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

DACA….

Poze_cu_Ingeri_4

Dacă vreodată cerul va plânge peste mine, stropii de ploaie vor fi lacrimile mele;

Dacă soarele va străluci vreodată pentru mine, razele lui vor lumina zâmbetul meu;

Dacă salcâmul se va scutura vreodată în urma mea, fiecare floare e suferinţă;

Dacă  amintirile vor alerga spre mine, voi retrăi trecutul si voi învăţa ce e durerea

Dacă fiecare cuvânt al tău e ca un fulger, voi transforma inima în piatră;

Dacă vreodată ochii mei vor plânge pentru tine, atunci voi ştii că te iubesc;

Şi dacă vei vedea vreodată buzele mele doritoare sărutului tău, nu ezita!

                                                                1 iunie 1998

4 responses to “DACA….

  1. Anonim 29/12/2012 la 17:09

    Extraordinar fara cuvinte FABULOS

    Apreciază

  2. Javra 30/12/2012 la 13:21

    Un An Nou cu sănătate, bucurii, împliniri şi multă iubire!

    Apreciază

Lasă un răspuns

