Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

EU ŞI ILUZIA

Stelele îşi aşteaptă noaptea ca să poată străluci, florile plâng cu fiecare petală căzută, luna îmi zâmbeşte în fiecare seară, frunzele se mişca-n urma mea . . .Cu fiecare pas simt cum timpul îmi curge printre degete şi parcă regret tot ce a fost. Afară ploua şi nu-mi păsa. Stropii de ploaie se preling pe obrazul meu şi nu mai ştiu dacă cerul plânge ori sunt lacrimile mele. Vântul adie mângâindu-mi buzele ca o atingere caldă, ca un dulce sărut. Gândul îmi rătaceşte prin trecut şi nu ştie unde să se oprească.

La primul sărut ? La zâmbetul tău ? La întreaga ta fiinţă ? Nu mai ştiu ce e cu mine. Mi-e teama c-am să uit să râd şi să zâmbesc. . .

Îţi aud paşii în urma mea. Ştiu că eşti tu. Simt cum te apropii şi încep să tremur. Îmi întorc privirea şi văd că de fapt nu erai tu. Nu erau ochii tăi, nu era zâmbetul tău, nu erau paşii tăi. . .

Stelele se aprind mai tare, florile au adormit deja, luna îmi ţine companie, frunzele au căzut iar eu înca aştept.

4 aprilie 2002

2 responses to “EU ŞI ILUZIA

  1. Anonim 28/12/2012 la 21:25

    Foarte frumos articol si instrumentalul e reusit chiar asteptam sa mai scri ceva frumos si uite ca ai reusit si mai surprins din nou multumesc foarte frumos

    Apreciază

    • lacrimidecristal 28/12/2012 la 21:49

      Nu ai pentru ce sa-mi multumesti. Scriu pt ca-mi place si pt ca sunt pers carora le plac artic mele. Te astept la articole noi!

      Apreciază

Lasă un răspuns

