Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Craciunul si in casa mea!

Aer rece de iarna. Mainile-mi sunt inghetate. Sarbatoarea se simte pretutindeni iar eu o simt ca oricare alta zi. Deschid usa casei mele. Ma intampina un aer cald….si atat. In intuneric licare luminitele bradului meu. O colinda se aude in surdina. Zapada inca mai este  pe pamanatul inghetat. Flori de gheata stau langa geamul meu si fulgii artificiali in bradul din camera. Globurile parca isi simt rolul intr-o zi ca asta. Beteaua aurie sta neclintita asteptand parca pe Mos Craciun. Toata lumea isi ureaza tot ce n-au avut un an intreg sau poate mai mult decat atat. Eu nu-mi doresc decat liniste in suflet si o felie de cozonac.

Cateva portocale stau asteptand sa fie desfacute. Bomboanele de ciocolata parca nu mai au gustul copilariei. Iar mosul stiu ca nu exista!

Nu stiu ce sa fac, sa rad sau sa plang. Incerc un zambet fals care sper sa ma anime. Rasete se aud de afara. Colindele se imbina intre ele de la toate ferestrele.

So this is christmas

And what have you done

Another year is over

And new one just begun 

Astept ca urmatorul Craciun sa-mi aduca o portocala mai putin si un zambet mai mult!

Va doresc tuturor ca acest an sa fie mai bun decat cel trecut si mai putin bun decat cel viitor.

4 responses to “Craciunul si in casa mea!

  1. Anonim 23/12/2012 la 21:21

    Multumesc la fel draga mea Craciun fericit si tie una an mai bun sa ai parte de tot ce iti doresti multa sanatate tie familiei tale si toti celor dragi tie sper ca noul an sati aduca caldura fericire si iubirea pe care o meriti Sarbatori Fericite iti ureaza „ANONIM”

    Apreciază

  2. Javra 24/12/2012 la 14:17

    Sărbători fericite alături de cei dragi!
    La mulţi ani!

    Apreciază

Lasă un răspuns

