Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Petale

Trandafirii si-au trecut de mult tineretea. Sunt o proasta daca as crede ca ei ar inflorii acum. As vrea sa le simt parfumul atat de fin si suav….sau cel putin sa mi-l aduc aminte.

Si ma transpun intr-o zi de primavara-vara. Langa un petec de apa, sub o salcie plangatoare. Linistea e pretutindeni si parca nu-mi place. Ma las pe spate in iarba verde si inchid ochii. Si parca incep sa aud murmurul apei…frunzele in bataia vantului…inima cum bate…si rasuflarea-mi. Un miros cunoscut ma trezeste. Deschid ochii. In fata mea un albastru infinit. Ma ridic….in jurul meu, mii de petale. Pasesc pe covorul de trandafiri care ma incanta si ma cuprinde un sentiment de liniste sufleteasca. Pustiu….dar atat de linistitor. Peisaj in culori. Mirosuri imbinate intr-o zi asa cum sufletul meu o cauta de mult. Rosul trandafirilor…verdele frunzelor…albastrul cerului…albul puritatii…transparenta apei. Toate se imbina perfect intr-o lume ireala.

Frunzele incep sa cada…petale parca sa paleasca….aer parca nu mai am. Realizez ca ochii imi erau deschisi. Sunt intr-o lume reala!

2 răspunsuri la „Petale

  1. Anonim 22/12/2012 la 21:14

    Foarte frumos ,,, Felicitari ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

