Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Vreau…pot!

Spun o data VREAU……si strig POT!

Sun un om mort cand merg fara sa stiu unde. Si simt ca traiesc atunci cand zambesc! Si visele-mi sunt ascunse…..si mi le caut fara sa stiu unde….Si-atunci simt ca mor si tip cat pot de tare

VREAU SA TRAIESC, SA SIMP, SA SPER…

Pasi marunti ma-ndreapta spre locuri ce vreau sa le cunosc si ma trezesc in adancuri fara strop de lumina. Un miros vechi ma incrunta si plec…Un aer proaspat ma cheama si privesc…Si ma adun….ma ridic….

Palmele-mi sunt ranite de timpul care-a trecut . Sufletul mi-l tin legat de-o sfoara bine stransa, iar  ochii parca nu vor sa ma mai asculte!

Incep sa imi sfidez si trupul si timpul. Inchid ochii si merg fara sa-mi pese pe unde calc. Unu…doi…trei….

3 răspunsuri la „Vreau…pot!

  1. Anonim 21/12/2012 la 21:46

    Foarte frumos ❤ ❤

    Apreciază

  2. Anonim 21/12/2012 la 21:50

    Minunat 🙂 imi place enorm de mult cea ce scrii din tot ce am citit pana acum ce a fost scris de tine si tot ce am simtit cred si nu numai ai un suflet mare cred ca e tot ce pot spune acum o seara placuta in continuare

    Apreciază

    • lacrimidecristal 21/12/2012 la 22:04

      :)….te invit sa citesti si alte articole, si asa cum am mai recomandat, preferatele mele sunt : Floare de nu ma uita si V-a fost vreodata dor de ce n-a fost?

      Apreciază

Lasă un răspuns

