Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Si daca…

Daca ploaia va cadea peste mine, am sa culeg fiecare strop si-am sa-l transform in fulg de nea

Daca soarele ma va arde, am sa rog un nor sa-l paleasca doar putin

Daca umbra-mi va tine companie, am sa ma asez in intuneric…

Daca intunericul nu se mai satura de mine, am sa-l rog sa revina mai tarziu..

Daca imi vine sa plang, te sun pe tine, zambet etern!

Si daca eu nu sunt eu, caut drumul spre tine, speranta!

poze-incredibil-de-frumoase-cu-natura-17

Daca ploaia ma uita, scutur norii cand mi-e prea cald

Daca soarele intarzie, am sa rog un nor sa-i faca loc

Daca umbra inca ma urmareste, o iau de mana sa mergem impreuna

Daca intunericul ma cauta si-acum, am sa reflectez in intunecimea lui

Daca imi vine sa plang, o voi face de fericire..

Si daca nu sunt eu, stiu ca intr-o zi am sa fiu!

Un răspuns la „Si daca…

  1. Anonim 21/12/2012 la 22:56

    Frumos . si trist in acelasi timp 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

