Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Parfum de fericire


Of, tu, iubire,

Parfum de fericire-mi esti,

Licoarea ta, pe trupul meu sa curga,

Si-al tau fior, cand noaptea incepe sa se stinga,

Sa-l simt etern….. ca o magie…

Si of iubire,

Dulce picatura, pe buze tu sa-mi stai

Sa ma saruti…. si -as vrea sa stii

Ocean de vise-mi esti

La mal eu sa raman…si lacrima ti-o dau…

Sa-mi canti cu valuri…sa-ti cant cu vocea

Sa ma alinti cu soapta…sa te mangai cu privirea

Sa ma minti cu amagirea…..sa-ti raspund cu fericirea!

Saruta-ma…ca si cum lumea s-ar sfarsii

Atinge-ma ……ca si cum lumea ar incepe

Si pleaca…..doar sa te pot astepta…

Si vino….sa te pot imbratisa…

Parfum de fericire-mi esti…

Sa te pastrez …sa te miros din cand in cand…

Sa te cunosc…sa-mi fi mister..

2 răspunsuri la „Parfum de fericire

  1. Georgia 12/12/2012 la 10:43

    Sa ma minti cu amagirea…sa-ti raspund cu fericirea ! Foarte frumos ! Si melodia ,trista ,dar frumoasa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

