Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Singuratate

Camera goala ma seaca de toate gandurile posibile si imposibile. Muzica in surdina si doua lumanari aprinse de ceva timp stau sa se stinga plictisite. Intunericul este prezent mai tot timpul si linistea imi tine companie. Secundele le simt ore…..iar gandurile ma macina fara sa pot uita de ele,  le simt prezente in tot ceea ce fac. Simt cum ma topesc in trecut, iar prezentul ma trezeste cu pasi grei dar siguri. Viitorul ma asteapta chiar daca stie ca am sa intarzii. Si deschid ochii. Ceasul parca nu s-a miscat din loc. Lumanarile inca mai palpaie de plictiseala. Imi arunc privirea catre geam. Nici vantul nu se mai aude. Totul pare inghetat. Imi arunc ochii catre usa. Nimeni nu bate!

E trecut de  ora 2 am…..Imi simt oboseala pe chip, dar sufletul imi mai cere un minut. Si ii promit acel minut. Imi pregatesc o salata de fructe si ma incant cu ea. Ce duceata….ce savoare! Lumanarile s-au stins iar eu pasesc incet prin intunerit. Cu sufletul rece ca de gheata sfidez urma lasata de parfumul lumanarilor. Nu stiu cat este ceasul. Imi pun capul pe perna….patura de plus ;)…..si-mi inchid ochii. Fara sa realizez, dimineata isi face aparitia in cateva secunde. O noua zi! Aceeasi noapte?

Lasă un răspuns

