Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ochii tai

Ochii tai…

Ochii tai ma cuprind……..nebunia lor ma duce pe culmi numai de mine stiute.

Si-as vrea sa-i sarut tristetea………si-as vrea sa-i zaresc sclipirea atunci cand spui ca ma adori….

Si-as vrea sa-i ating fiecare clipire care tresare in mine…

Ochii tai imi fura zambetul de mult pierdut……si lacrima uita sa-mi mai simta obrazul.

Ochii tai sunt murmura sufletului meu, privirea ma topeste pe taramuri de nisip……

Atinge-ma si cauta-ma printre vanturi risipite…

Priveste-ma printre raze de soare si cununi de stele…

Picatura dulce-amara s-o pot sorbi si-n ea sa ma innec…

Sa uit ca-s eu……..si ce sunt eu?

Si offf……….ochii tai ma-n gheata…ma dezgheata…

Ma cutremura si ma inalta….

Ma-mbata si trezesc in mine cuvinte de mult uitate…

Amintiri ….

Sperante….

Si ce-am sa fac…… daca ochii tai nu-i pot uita?

2 responses to “Ochii tai

  1. Georgia 23/11/2012 la 22:08

    Foarte frumos ,felicitari !

    Apreciază

Lasă un răspuns

