Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

O dimineata rece

Nici macar o cafea calda nu ma mai trezeste .

La fel ca in fiecare zi in ultimele luni ale existentei mele ma trezesc cu greu dupa ce noaptea nu prea am dormit iar de odihnit nici nu mai vorbesc , aprind cu o lene si incredibila lipsa de chef calculatorul , ma gandesc oare ce mai e nou prin lumea cibernetica si imi verific blogul acest lucru e singurul pe care il fac cu entuziasmn si placere de cand am facut acest pas in lumea blogging-ului , ca un copil ce isi desface cadoul de Craciun astept sa se incarece pagina sa vad cine imi mai viziteaza blgul , cati sunt noi , cine si ce citeste , daca sunt noi comentarii si tot timpul raman uimit si surprins alteori de bun augur alteori dezamagit , poate am prea mari asteptari , poate vreau mai mult decat imi permite plapuma dar mereu stiu ca  la plapuma clasica se mai poate adauga cat vreau eu .

Daca nu am cafea facuta , imi prepar eu una de obicei beau o cana mare de cafea cu putin lapte si indulcita numai cu zaharina recunosc ador cafeau si mereu mi-am spus ca e singurul viciu de care cred ca nu as putea sa ma las , daca am tigari aprind si o tigara si incerc sa o savurez pe geamul din bucatarie , uitandu-am pe geam vad ca nici vremea nu prea vrea sa ma anime dimineata , e la fel se cenusie ca si dimineatiile mele , frig , frunzele ingalbenite si deja maronii din teii, nucul si caisul din fata geamului imi spun nostalgic ca vremea trece si va urma o noua perioada de frig si umezeala . Nu detest iarna dar nu suport frigul de afara mai ales cand el este aproape la fel de rece ca mine , nu sunt mort , cel putin nu trupeste .

Imi continui calatoria navigand in deriva pe oceanul 2.0 , daca am chef mai dau drumul la o muzica sau un radio si ma plimb prin retelele de socializare , fara sa ma intereseze sau sa vreau mai aflu cine cu cine se mai combina , cine mai da aere de filosof , sau cine ce mai mananca , cine mai rade sau plange , WTF ( Welcome To Facebook ) , uneori imi fac o cruce si merg mai departe gandindu-ma la oameni si la ce am ajuns pe acest pamant .

Dintr-o data o intrebare imi acapareaza gandurile : Inspiratie , unde esti ? caut sa mai gasesc ceva de scris pe blog , pentru ca  “Am invatat ca scrisul la fel ca si vorbitul poate vindeca dureri sufletesti “  , ma plimb pe alte bloguri pe care le citesc , caut pe un portal dedicat blogurilor si vad ce si cum mai scriu alti , daca simt mai dau un coment uneori cu gandul ca acest coment imi poate aduce si mie vizitatori pe blog dar nu e asta singurul motiv imi place sa imi spun parerea la articole care simt si cred eu ca merita (am si eu standardele mele:D ) .

Timpul trece , se face amiaza eu tot pe net incerc sa imi caut si ceva de lucru pentru ca deja simt ca innebunesc acasa , sunt somer cu acte in regule de prin martie dar sa zic apt de lucru sunt de vreo 2 luni si la orizontul locurilor de munca nu se zareste nimic , acest lucru e ca si soarele in toamna iarna se lasa scump la vedere .

Ma uit la ceas , aproape ora  13 si imi spun uite ca a mai trecut o dimineata la fel ca celelalte de pana acum , va urma alta si altele fiecare venind cu sperantele lor .

2 responses to “O dimineata rece

  1. Cristian Lenga 20/11/2012 la 08:58

    prea ganditor🙂

    Apreciază

  2. lacrimidecristal 20/11/2012 la 19:54

    Crezi ca esti singura persoana? \si totusi nu e atat de nasol ;)….sa zicem multumesc ca avem parte si de din-astea!😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

