Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Viata mea, viata tuturor!

Viata ne-o facem asa cum simtim si vrem, dar ce ne facem cand viata noastra este de fapt viata altora? Caci, hai sa recunoastem, depindem de cei din jur. Ne invartim pe langa ei, depindem de ei, fie ca vrem sau nu!

Nervii care ti-i provoaca seful ca ai intarziat 5 minute, coltul de la birou in care ti-ai agatat haina cea  noua sau marul din care ai gustat o bucatica mai putin dulce. Si-atunci zici baga-mi-as…….in ea de viata!

Fara sa realizam ne lasam influentati de tot ce ne inconjoara, cand de fapt putem sa ne controlam iesirile care BINE nu ne fac. Si ne trezim peste ceva ani cu o sanatate precara…….si ne spunem: „tot trebuie sa murim din ceva!” De-abia cand am trecut de prima tinerete, iar anii se duc parca mai repede ca niciodata, incepem sa ne facem griji ca nu am trait asa cum ne-am dorit. Regretele apar odata cu trecerea timpului si ne conformam in continuare ca D-zeu asa a vrut!

Si ce este fericirea? Tot ce ne place! Si-atunci de ce trebuie sa plangem pentru ca asa vor altii? Cand putem varsa o lacrima de fericire!  De ce trebuie sa radem la comanda? Cand putem zambii din fie ce motiv!

Cred cu tarie ca nu stim ce este fericirea cu adevart. Si e atat de usor de obtinut……dar nu stim s-o cautam. Ne multumim cu ce avem crezand ca altceva mai bun nu putem avea si crezand ca doar la atat se rezuma fericirea. Si continuam sa depindem de fericirea celor din jur fara sa ne-o creem pe-a noastra. Oferim bucurandu-ne de fericirea altuia si nemaigandindu-ne si la a noastra. Iar cand cel de langa tine realizeaza ca fericirea lui este in alta parte, sesizezi ca de fapt fericirea ta a plecat odata cu acea persoana.

Trebuie sa fim constructivi, nu distructivi! Si daca am realiaza cu adevarat ce inseamna VIATA, am regreta enorm ceea ce n-am facut pana acum!

Lasă un răspuns

