Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Floare de nu ma uita

Bate vantul atat de puternic si de rece incat degetele nu le mai simt. Aerul de iarna inca se mai simte si-mi place de mor. Merg ganditoare fara sa am vreo destinatie. Fularul imi flutura la gat iar parul ma mangaie rebel pe fata. Izvorul lacrimilor pare sa nu mai sece niciodata. Iar ochilor le place parca! Golul inca il mai simt in suflet. Sta acolo, tacut….neintrebat….Mi-e frica de raspunsuri, iar eu si mai tare tac!

O floare sta sa cada. Palida si trista asteapta o salvare. O privesc…..o simpla floare de camp. N-as zice ca are vreo culoare anume.Si iarasi o privesc. Singura, printre pietre necalcate vreodata de cineva, isi duce dorul.  M-aplec spre ea. O ating. Si lacrima imi cade. Petala i-o atinge. In miezul noptii luna o cuprinde in jocul ei de lumini. Si iarasi o privesc. Un albastru nedefinit imi incanta sufletul. Si fredonez o melodie. Si iarasi o privesc. Zambesc……….si imi zambeste parca! Sau doar in mintea mea!

Ma ridic indepartandu-ma de ea…Si imi intorc privirea. Ea, inca acolo! Si merg nesigura……Isi ridica petalele cautandu-ma si cerandu-mi doar o clipa, Si nu ma opresc!

Inca o noapte tacuta. Imi pun capul pe aceeasi perna iar in gandul a ramas fermecat de albastrul cristalin. Patura ma incalzeste, iar frigul de afara imi bate in geam. Ea, tot singura……eu, tot singura!  Ma ridic fara sa mai gandesc vreo secunda si plec alergand spre ea. Acelasi vant rece…..Ma apropii si inima-mi tresare. Nimic! O lacrima pe-o piatra….dar unde-i ea?

Si lacrimile-mi pica si-as vrea sa mi le simta. Clipa pierduta as vrea-o inapoi. Ma ridic indepartandu-ma….imi intorc privirea….Ea nu mai este acolo! Si merg atat de sigura…..Probabil cineva nu a uitat-o!

12 responses to “Floare de nu ma uita

  1. petrila florin bogdan 08/11/2012 la 22:10

    nostalgia, amintirea clipelor trecute , dezamagire , speranta toate se imbina frumos intr-un articol completat cu o melodie care scot in evidenta aceste lucruri si ca rezultat reiese un articol frumos care emite emotii , bravo .

    Apreciază

    • lacrimidecristal 09/11/2012 la 22:33

      Multumesc Bogdan. Multumesc ca imi esti prieten….multumesc ca nu ma dezamagesti. Si DA, este un articol scris din suflet, este un articol prin care am trait emotii, trairi trecute, dezamagire….si melodia de asemenea m-a facut sa simt toate astea! Ma bucur ca ai simtit ce am simtit eu. Si poate am transmis asta si cititorilor nostrii. Ma defineste si sper sa nu plictiseasca!

      Apreciază

  2. diaconeasca 21/12/2012 la 18:53

    Nu pot sa imi inchipui cum este sa iti deschizi sufletul atat de mult. Mi-ar fi placut la nebunie sa pot scrie atat de frumos despre ceea ce simt. Nu pot decat sa te admir pentru curajul tau. Pupici!

    Apreciază

  3. Anonim 25/12/2012 la 15:08

    Chiar nu pot comenta acest articol😦 sper ca tu lacrimi de cristal sa nu te superi dar am foarte multe emotii ba mai mult am inceput sa tremuri si sa ma gandesc la fata pe care o iubesc iti multumesc ,

    Apreciază

    • lacrimidecristal 25/12/2012 la 19:50

      Ce sa zic….sunt articole scrise din suflet , si sunt triste. Probabil te-au atins pt ca iubesti acea femeie! Iar emotiile te-au cuprins din acelasi motiv. Sper sa-ti fie bine!

      Apreciază

  4. Anonim 25/12/2012 la 23:48

    Da si eu sper la fel de mult

    Apreciază

Lasă un răspuns

