Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cosi sei tu?

Ce esti tu, iubirea mea?

Necunoscuta si enigmatica placere

Surasul printre lacrimi de cristal

Nu-mi pasa sa simt a ta durere

Sunt eu, iubirea ta?

Curata, prea frumoasa…

Pura si nebuna…

O floare…..o stea….

Un suflet palid  intr-un chip de portelan…

 

Esti gandul meu din fiecare noapte

Sa-l mangai  mi-as dori

Sa-mi simti fiorul cand tresare

Inima-mi plangandu-ti dorul…

Iubirea mea, sunt eu!

Indrazneata si timida….

O lume plina de mister….

Sarutul ce te-alinta in fiecare dimineata…

Of…inima nebuna si salbatica

Hoinaresti cautand mereu …..

Fara sa intrebi, doar sa speri,

Fara sa uiti, doar sa visezi,

Doua inimi…

Doua istorii…

Si-acele lucruri simple….

Doarme ingerul nostru

Viseaza la iubirea noastra…..

Lasă un răspuns

