Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Blogging National

In anii vechi si de mult uitati cam prin toate colturile lumii muzica a fost un mijloc de exprimare libera si reprezentativa pt tinerii din perioada respectiva ei cam asta inseamna si blogging-ul acum pt multi, un mijloc de exprimare o putere a cuvantului si a parerii personale a fiecaruia dintre noi .

Imi plac foarte mult ocazile si modalitatile prin care mai multi bloggeri se pot cunoaste intre ei , site-uri , comunitati , sau grupuri pe facebook chiar si sunt increzator ca blogging-ul este o meserie chiar daca nu este rasplatita material pentru toata lumea si va deveni mai importanta decat este, pe viitor in ceea ce priveste socializarea si informarea .

Pe langa grupurile de pe facebook care sunt asa cum sunt multe si cu cam aceeasi componenti dar si asa e bine decat nimic , blogul meu si eu personal sunt inscris si pe alte comunitati de bloggeri unul dintre ele de pe care sunt activ din inainte sa am acest blog e http://www.toateblogurile.ro si chiar imi place de acest site mai ales ca acum au trecut pe servere noi si mult mai rapide si pe langa asta iti ofera multe modalitati de a-ti promova blogul .

O alta comunitate de care am prins mare drag e www.blogalinitiative.ro/  e super interesanta prin faptul ca :

1.Iti permite sa cunosti alti bloggeri

2. Organizeaza multe concursuri , campanii cu premii foarte frumoase de la sponsori buni si prin participarea la aceastea pe langa faptul ca poti castiga iti permite sa realizezi diferentele de tipuri de scriere intre tine si alti bloggeri pe aceasi tema un lucru care te poate ajuta mult in cariera de blogger

3 . Sunt foarte activi si daca te inscrii si la feed-ul lor primesti e-mailuri bune nu tot felul de vrajeli

4.Cauta sa ajute si bloggerii de nisa

5. Cauta campanii pentru toate gusturiile

Ei dar cu toate aceste lucruri pozitive , bineinteles ca sunt si mai multe , pot sa zic ca sunt si lucruri care mi-ar placea sa fie imbunatatite sau aduse site-ului :

1. Mi-ar place un forum cu un chat activ

2. As vrea sa existe mai multe optiuni de personalizare a propriului profil

3. Au si un widget super fain care din nu stiu ce motiv eu nu il pot pune pe acest blog , poate daca ar face mai multe variante ale acestui widget ar fi mai bine

Cu alte critici sau imbunatatiri  cand mai gasesc revin printr-un update .

Bloggingul a luat in ultimii ani un avant impresionant asta e clar si iti poti da seama de asta si daca aprinzi televizorul observand ca toate ”vedetele tarii” au cate un blog personal , am aruncat si eu un ochii pe unele dintre ele si chiar imi place sa sa le citesc din cand in cand doar ca sunt putine care merita acest efort dupa parerea mea .

Blogurile devin , jurnale personale , carti sau ziare scrie pe biti , au un impact asupra informatiei asupra socializarii si bineinteles asupra celui care scrie si care citeste , sunt sigur ca vor fi din ce in ce mai importante si vor ajunge sa aiba un impact mai mare decat cel pe care il au asupra oamenilor .

Depinde doar de noi cei care scriu si de cei care citesc bineinteles ce amploare si ce valoare vor avea cuvintele scrise pe o coala de biti .

One response to “Blogging National

  1. Vlad Dulea 30/11/2012 la 16:57

    Salut
    Momentan widgetul Blogal nu poate fi inserat pe site-uri wordpress.com
    Lucram la rezolvarea aceste probleme

    Apreciază

Lasă un răspuns

