Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Eu si fotografia

Cred ca astepta undeva ascuns adanc in mine acest hobby un moment in care sa poata sa iasa la lumina si a reusit acest lucru in urma cu cativa ani buni cred ca vreo 6 sau 7 cand mi-am permis si am reusit sa imi cumpar primul meul aparat foto  un bridge Olympus sp-s560 uz.

Am fost pur si simplu fascinat, ca un copil mic care a primit o jucarie mult visata , pe atunci habar nu aveam eu cu ce se prea mananca fotografia dar eram dispus sa invat si ieseam foarte des la plimbare impreuna cu un bun prieten si el cam in aceasi situatie ca mine doar ca el avea mai multe cunostiinte fotografice . Am inceput sa invat, sa cunosc mici trucuri si tehnici, sa experimentez, au fost momente de vis , m-am simtit imbolnavit imediat de virusul acestea fotografia, virus care este cred ca celalalt bun prieten al meu Diabetul , pe viata .

A trecut vreo doi ani de cand ma jucam deja cu acest aparat si am simtit ca vreau ceva mai mult , ca pot mai mult si am inceput sa imi caut cea mai buna oferta posibila pe net in ceea ce priveste calitate pret la un DSLR dupa sfaturi si discuti cu alti prieteni care se mai jucau cu fotografia am decis sa imi cumpar un kit cu Pentax K-x asa ca m-am imprumutat la o banca si mi l-am cumparat🙂 .

Duca cateva zile l-am primit , prima oara cand l-am scos din cutie si am pus mana pe el am simtit ceva ce nu poate  fi descris in cuvinte , eram un om mare acum si tot am primit jucaria la care visam . Sunt nebun dupa natura si am reusit prin noul aparat sa o descopar asa cum nu crezusem , au fost multe stari euforice intre mine si iubitul meu ( asa ii spun eu aparatului foto sau prietenul meu ) imi aratase lucruri pe care nu le-as fi vazut vreodata . Natura , macro , black-white , portrete , night photos am inceput sa experimentez de toate sa invat trucuri noi , cum se foloseste lumina si obiectivele tot felul de lucruri interesante .

Si acum am ramas pe acelasi aparat cu aceleasi 2 obiective primite din kit sunt multumit de ele dar parca vreau si mai mult ,  nu cred ca as schimba inca aparatul pt ca imi place e destept si usor de folosit dar as vrea sa imi fac upgrade la accesorii si am inceput sa imi caut pe net pe diferite site-uri de specialitate tot felul de lucruri pe care mi le-as dorii dar si sa ma gandesc de unde si cum sa fac rost de bani pt ele pentru ca momentan din fotografie nu scot bani , adica o fac doar din pura pasiune si maxima placere asa ca avand un cont la baietii de la Blog Initiative , urmarindu-i am vazut o campanie noua si super tare prin site-ul de accesorii si aparatura foto www.market-photo.com unde am vazut ceva ce mi-as dori foarte mult pentru a incerca si a ma aprofunda si catre alte ramuri ale fotografiei decat natura si anume un obiectiv foto si ca sa nu il descriu complet va las sa aruncati o privire la el prin acest link http://www.market-photo.com/p-Samyang-85-mm-f1.4-IF-MC-Aspherical-montura-Pentax-200 mai mi-ar trebui si niste filtre de pe acolo , eu zic ca e un site bun chiar daca inca nu au si un blitz extern pentru aparatul meu lucru de care am mare nevoie🙂 . Daca cumva sunte-ti curiosi sa aflatai cate ceva despre cei de la  market-photo ii puteti gasi si pe adresele lor de socializare https://www.facebook.com/MarketFoto  sau  https://twitter.com/MarketPhoto .

La final m-am gandit sa va arat doua fotografii care imi plac mie mai mult una facut cu Olympus si cealalta cu Pentax , acum nu stiu daca ele indeplinesc tot felu de clasificari stricte pe care le au fotografii profesionisti dar mie imi plac :

Olympus SP- 560 UZ :

Pentax K-x :

Lumina buna tuturor !!!

P.S. daca vreti sa imi vedeti o parte din fotografii va inviti pa pagina mea de fb sa priviti printre albume , momentan doar pe fb sper mai tarziu prin proiectul la care ma gandesc sa reusesc si altceva🙂

albumele mele foto

2 responses to “Eu si fotografia

  1. lacrimidecristal 24/10/2012 la 23:06

    Am citit acest articol si am simtit ca este spus din suflet. Am simtit emotie in cuvinte si pasiune in arta pe care o practici. Multa bafta in continuare Bogdan!

    Apreciază

Lasă un răspuns

