Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ce sunt si ce mi-as dorii sa fiu

1 – Sunt lacrimidecristal…..

1′ Si mi-as dori sa fiu un colt de zambet

2 – Sunt inger pe pamant….

2′ Si mi-as dori sa fiu un pamantean

3 – Sunt floare printre flori….

3′ Si mi-as dori parfumul sa il las in urma..

4 – Sunt fulger intre nori…

4′  Si poaia, mama sa imi fie

5 –  Si viata sa-mi surada

5′ – Secunda, clipa sa imi fie

6 – Ce mi-as dorii sa fiu?

6′ O lacrima de fericire

Cristal sa-mi fie……

Nimic mai mult…..

7 – Ce sunt?

https://bogdan86.wordpress.com/2012/10/06/v-a-fost-vreodata-dor-de-ce-n-a-fost/#comment-1003

Nimic mai mult…..

Lasă un răspuns

