Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

V-a fost vreodata dor de ce n-a fost?

Mi-e dor de tine ca un cuvant vreodata nerostit,

Versuri scrise  pe o coala goala,

Si visul in visare ma cauta, nu m-a gasit….

Si  nimeni …vreodata n-a citit.

Dor de ce n-a fost, imi este,

Finalul il citesc dintr-o poveste….

Dar inceput n-a fost si nici nu este.

Buzele-mi palesc..

Si gura imi e seaca..

Ochii imi sunt grei si litere rostesc,

Pe coala goala mai privesc si daca,

Un cuvant poate-am sa gasesc.

Copertile-nvechite pe-un raft ….in colt,

De praf sa fie sterse, asteapta un raspuns,

Si caut printre ganduri, orice…nimic mai mult,

Intr-o privire… chip de marmura, adult…

V-a fost vreodata dor de ce n-a fost?

Mi-a fost si inca mi-este…

3 răspunsuri la „V-a fost vreodata dor de ce n-a fost?

  1. Pingback:Ce sunt si ce mi-as dorii sa fiu « Bogdan86

Lasă un răspuns

