Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Muzica, viata mea!

Ne nastem pe ritmuri de bucurie , traim o viata pe diferite ritmuri si la final murim pe ritmuri de tristete .

Muzica face parte din viata noastra de la inceput pana la final anumite ritmuri ne influenteaza stare de spirit sau ne induc anumite stari de la tristene , nostalgie, dor, sau durere si pana la tristete .

Stiti vorbele alea : spune-mi ce prieteni ai sa iti spun cine esti ! sau spune-mi ce carti citesti sa iti spun cine esti ! Si inca multe altele , sunt convins ca se poate spune si urmatoarea : Spune-mi ce muzica asculti sa iti spun ce caracter ai sau ce simti sau cine esti ! Muzica exprima caracterul unui om si starea lui de spirit .

De la manele, ambientale , turcesti , arabe, populara , dance , trace, house, clubing, chiilout,erotica, dubstep, rock ,hip-hop, rap,  clasica, sau de meditattie pana la orice gen sau subgen mai stiti voi toate au trecut prin fiecare sau au lasat in fiecare un sentiment .

Personal nu stiu daca ma incadrez intr-un anumit gen de muzica ascult mai multe cred ca in functie de starea mea de spirit dar in general predomina chiilout, trance, muzica de relaxare , balade rock , si muzica veche ani 70′,80′,90′ si chiar si populara ascult si candva in trecut cand eram mai tinar am ascultat o perioada si manele🙂 dar pe vremea cand au aparut ele pe piata , demult .

In ultimile decenii muzica a evoluat enorm de la cateva voci consacrate la o explozie de voci, astazi unele foarte bune, unele praf in toata regula , unele care merita a fi cunoscute si nu sunt, si altele care nu merita a fi cunoscute si sunt . Sunt doar unul simplu atat timp cat exista ascultatori pentru toate genurile si pentru toate vocile eu pot doar sa imi spun propria parere si atat .

De videoclipuri nu vreau sa vorbesc prea mult pentru ca majoritatea sunt de toata jena , poti sa vezi prin fiecare clip cine e adevarat ca artist si cine nu si nu cred faza cu bugetul asupra calitatii si a corelatiei intre muzica si video . Dar asta e atat timp cat sunt oameni care apreciaza orice, se vor face incontinuare .

De ceva timp m-am indragostit de o melodie si un clip , am observat ca e veche melodia adica prin 2011 aparut dar ciudat ca nu am mai auzit-o tinand cont ca ascult acest gen si grup foarte mult , este vorba despre Enigma si melodia MMX The Social Song :

Mai ales ca am aflat si povestea din spatele clipului si a melodiei spusa de Mihai Cretu aici :

Pentru voi ce inseamna muzica ?

Va ajuta in viata ? cum ?

Ce ati face fara muzica ?

Asadar pe langa melodia asta de mai sus care imi guverneaza starea si caracterul in aceasta perioada sa va mai spun ce mai ascut asa in mare cateva piese doar :

I-a ascultati ce spun oameni despre muzica in clipul celor de la 30 Seconds To Mars :

Tot din biblioteca mea muzicala :

Si ceva mai ritmat :


Sa va arat si ceva populara🙂 :

si sa nu uit ca sunt bihorean dupa tata :

dar nici ca moldovean sunt dupa mama :

Asadar asta e o mica parte din ceea ce ascult eu in materie de muzica , imi poti pune o eticheta  ?

9 responses to “Muzica, viata mea!

  1. georgia 27/09/2012 la 17:01

    Asa esre ,muzica face parte din viata noastra,eu ascult aproape zilnic muzica ,si am o preferinta pentru Lindsey Stirling -Cristallize ,si Miriam Stockley – Adagio alla note , foarte frumoase videoclipuri , multumim.

    Apreciază

  2. lacrimidecristal 05/10/2012 la 22:31

    Muzica…..ne face sa zambim…..sa plangem…ne trece prin toate starile posibile. Ea ne defineste pe noi ca oameni si caracter! Fara muzica cu siguranta am fi niste trecatori!

    Apreciază

  3. Pingback: Folk … « Bogdan86

  4. Pest Control 15/07/2013 la 14:00

    When someone writes an piece of writing he/she maintains the image
    of a user in his/her brain that how a user can understand it.
    So that’s why this paragraph is great. Thanks!

    Apreciază

  5. eu si atat 06/01/2014 la 14:29

    mda cam multe greşeli…..:))

    Apreciază

  6. Pingback: Homepage

Lasă un răspuns

