Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ultima zi de august….prima zi de toamna…

Caldura……….oras pustiu….Inca mai sunt oameni care merg la serviciu ca si mine pe zilele astea calduroase…..Soarele imi bate obrajii…….buzele tanjesc dupa o picatura de apa cu gheata…..Ultima zi din august, tot la fel de incendiara! Cu soare…..fustite scurte……..pielea putin sau mai mult colorata…..eu in schimb aceeasi! Aceeasi privire in ochi…..culoarea rosie inca se vede in obraji, rujul s-a pierdut de mult….Soarele imi promite ca ma va intalnii si in vara viitoare, iar eu ii promit ca voi fii tot acolo! Il las sa-mi mangaie trupul acolo unde-l poate descoperii…..si pielea mea se bucura de caldura lui….si ochii mei nu-l pot zarii….Inca o zi trecuta…..inca alte secunde pierdute….Alte cuvinte asternute aiurea, caci cine le va vedea peste ceva ani? Alte cuvinte care-mi umplu inima de bucurie si mintea mi-o hranesc….alte cuvinte care mangaie sufletele celor care le citesc….Ceasul este trecut deja de 8 pm…..suntem pierduti intr-o lumea pe care nimeni n-o intelege…..racoarea toamnei se face simtita…

Vantul adie usor pe la geam…perdeaua ma atinge….toamna imi zambeste….Eu nu! O simt de parca nu ar fi a mea, o simt de parca m-ar forta sa o accept. Nu-i vreau norii cu ploaie, nu-i vreau frunzele aramii……….nici macar vantul rece care ma ingheata intru totul! Mainile mi le simt reci ….caut soarele, macar putin din caldura lui!

Privesc pierduta pe geam….si totusi parca mi-e dor de ploaie….de stropii ei care lovesc geamul in timp ce eu beau un ceai fierbinte. De noptile calduroase cand frigul bate la usa, de haina care ma asteapta de un an pe acelasi cuier.

Si privesc iarasi pe geam….astept parca un fulger sa imi lumineze chipul….o frunza sa cada usor in bataia vantului…..un strop de ploaie sa se prelinga usor pe geamul casei mele….un zgomot al naturii cum numai ea stie……

Parca incepe sa mi se faca dor de toamna tarzie cand ma plimbam fara nici o directie definita prin parcul pustiu…..

Septembrie….luna in care parca totul reinvie…..copiii misuna pe toate strazile…..fructele se lasa cumparate….iar eu tot catre serviciu ma indrept, la fel de grabita, dar cu vantul in par…..aceleasi ganduri…alte sperante!

One response to “Ultima zi de august….prima zi de toamna…

  1. Sericicultura 12/09/2012 la 23:16

    1 septembrie, adoarme si Conecter…

    Apreciază

Lasă un răspuns

