Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Sensul mortii II

Nu stiu daca ati simtit sau cati din voi ati avut ocazia sa simtiti sensul mortii. Eu sunt una din putinii oameni, probabil, care a simtit moartea la cateva secunde de mine. Si mi s-a intamplat de doua ori! Am simtit pe pielea mea durerea mortii care ma inconjura si-mi dadea tarcoale…………dar am si simtit atat de puternic durerea si sensul mortii unui copilas de-abia la inceput de drum.

Si-as vrea sa va povestesc si va spun ca sunt cuvinte destul de grele pe care am sa le folosesc!

Bun, vrea sa incep cu mine cand ma aflam pe un pat alb….nedorit, cred, de nimeni, zacand acolo ca o leguma, neputincioasa la orice gest sau vorba a celor din jur! Inconstienta, gandul totusi imi ratacea spre nu stiu unde…….dar stiu ca lacrimile imi curgeau de dorul a ceea ce nu aveam…..vocile rasunau atat de puternic pe langa mine, iar o frica necunoscuta si nestiuta pana atunci ma inconjura. Ma simteam rece, fara putere…..vroiam sa vorbesc si nu puteam…….vroiam sa cer ajutorul si n-aveam cui! Ochii inchisi……….pleoapele prea grele sa le pot ridica…..Dorinta atat de puternica de a ma ridica……….neputinta de a putea macar sa spun ceva …..durerea care o simteam atat de puternic in suflet…..toate ma macinau si parca scapare nu aveam! Cu ochii inchisi vedeam lumina parca printre gene! Si totusi la ea nu putea sa ajung! Mi-era dor de tot! De tristete, de durere fizica…..de stresul de la munca….de diminetile devreme…..de chipul trist din oglinda……….toate le vroiam numai sa ma pot ridica din infernul mortii!

Agitatie in jurul meu! Si asta ma speria si mai tare! Doamne trezeste-ma! erau cuvintele pe care le rosteam si nimeni nu le auzea!

Pe fiecare secunda care trecea zaream si mai multe lumina. Speranta crestea in mine…….dar tristetea mi-a ramas pe chip cand cu ochii deschisi am realizat unde ma aflu! Lacrimile nu mi le puteam controla si ceva murise in mine…..

Iar in cealata poveste, daca pot sa-i zic asa, este vorba despre un copilas care cu ceva ani in urma s-a stins! Din vina cui? Si ma intreb Doamne, ce pacate or fi facut parintii lui sa aiba o moarte atat de tragica? Au trecut peste 15 ani de atunci….iar hainutele lui inca zaceau undeva intr-un colt in dulap! Nu am avut ocazia sa cunosc acel copil….dar am avut ocazia sa-i port in maini hainutele in care el si-a dat ultima rasuflare. Mi-aduc aminte…….ca acea persoana le-a scos din acel loc…..Erau de culoare bleu…..doua piese…..si acelea purtau urme de sange! Ma uitam la ele si un sentiment de teama m-a incercat! Am pus mana pe ele si in acel moment am simtit o durere atat de puternica in piept……incat nu am cuvinte s-o descriu! Am simtit frica cu care acel copilas a trecut granita intre viata si moarte! Un aer straniu ma inconjura si ochii ma incercau desi nu puteam nici macar sa plang! Ma simteam secata de putere si-mi doream sa pot patrunde mai mult in acele momente de rascruce! Parca imi interzicea sa simt mai mult! Si durea, cu toate ca nu era totul! Hainele lui mi-au fost luate din maini si totul s-a taiat brusc! Parca nimic nu se intamplase, doar gandurile imi mai ramasesera!

Acum, analizand cele doua situatii, pot spune ca au un punct comun! Sentimentul de frica……….teama de necunoscut……regretul a tuturor nesatisfactiilor de zi cu zi……….dorinta de a vinde orice pentru macar o secunda de viata! Este un sentiment pe care nu il pot descrie cu adevarat in cuvinte! E un sentiment pe care nu l-am intalnit decat in aceste doua situatii……

Care este sensul mortii? Nu stiu………dar stiu ca, nimic pe lumea asta nu merita lacrimi mai multe decat sentimentul mortii! Nimic pe lumea asta  nu merita tristete……decat sentimentul mortii!

2 răspunsuri la „Sensul mortii II

  1. Emm 25/08/2012 la 15:08

    Citind ce ai scris, mi-am adus aminte de ceva ce am scris cu ceva timp in urma, poate o sa iti fie de folos. Multe zambete! http://zambesccaamdece.blogspot.ro/2011/01/viata-o-scanteie-intre-doua-eternitati.html

    Apreciază

Lasă un răspuns

