Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Lacrimi de cristal!!

Cum lacrima iese din ochi, astfel iese gandirea pe buze!Mihai Eminescu

Lacrimile sunt gheata sufletului care se topeste – Hermann Hesse

Inteleg si astept lacrimile. Ele sunt ploaia in care se topeste primejdia furtunei, descarcarea trufiei si daruirea iertarii. sa planga si voi ierta! – Antoine de Sainte Exupery

Nu exista femei mai adevarate ca acelea pe care le inunda plansul – William Shakespeare

Viata este o ciudata comedie care amesteca impreuna si dureri si bucurii punand lacrimi langa zambet, punand zambet langa plans! – Alexandru Macendonski

Orice durere are zeci de spectre ce par durere sa fie. Caci privirea durerii prin prisma orbitoare a lacrimilor imparte un singur obiect in mai multe asa cum cristalele cu fatete, daca sunt privite din fata nu arata altceva decat confuzie, dar vazute oblic, lasa sa se distinga o forma!

O lacrima imi curge dar ma bucur de ea pentru ca stiu ca dupa ce vor inceta sa mai curga voi gasi un raspuns , o pace , o liniste .

Lacrima imi curata sufeltul de venin si amar , imi spala sufletul , asa cum dupa orice furtuna va aparea Soarele stiu ca si dupa fiecare lacrima cazuta va urma un zambet .

PLẤNGE, plâng, vb. III. 1. Intranz. A vărsa lacrimi (de durere, de întristare, de emoție sau de bucurie); a lăcrima. 2. Tranz. A boci, a jeli o persoană moartă, un lucru pierdut, o situație dureroasă, vărsând lacrimi, tânguindu-se. ♦ A regreta o ființă sau un lucru pierdut (vărsând lacrimi). ◊ Expr. A-și plânge păcatele = a se căi, a regreta ceva. ♦ A avea milă de cineva, a deplânge pe cineva; a compătimi. ◊ Expr. (Intranz.) A-i plânge (cuiva) de milă = a-i părea foarte rău de nenorocirea, de durerea cuiva. 3. Refl. A-și arăta nemulțumirea, a se văita, a se tângui, a se lamenta, a se căina. ♦ A face o reclamație, a înainta o plângere; a reclama. – Lat. plangere.

De aici din definitie aflam ca lacrimile pot avea cauza si efect de bun augur sau unul dezastros sau unul de invidie deci e foarte important motivul pt care ne varsam lacrimile .

Lasa Doamne sa curga rauri de lacrimi din mine daca ele vor curata sufletul , daca ele vor aduce un zambet pe buzele mele sau nu , lasa sa imi spele ochii de cata rautate au vazut ei , de cata minciuna si invidie au vazut ei , lasa Tu ca inima mea sa simta pace dupa ce ochii mei vor plange durerea din ea !

Lasa-mi Doamne lacrimile sa curga fara sa ma intrebi de ce! Lasa-mi doamne sufletul sa planga caci el stie de ce!!

Vino Doamne si mangaie-ma ……..si alina-mi durerea…………si da-mi doamne puterea de mai departe………

Vino Doamne si a mea inima incant-o cu tot ce inseamna fericire…………vino doamne si da-mi dulcele amar………..

Si-atunci am sa-mi cant bucuria………………si norii sa se-adune……..si ploaia sa ma ude pana in adancul simturilor ………si-am sa strig: lumea e a mea!!!

Lasă un răspuns

