Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

In cautarea …. fericirii … !

Ma simt ratacita cu mintea si sufletul……deja nu ma mai recunosc…Ma pierd incetul cu incetul…..si nu vreau, dar putere nu mai am…..

Si as tipa, dar nimeni nu aude…Privesc in sus…albastrul cerului…Privesc in jos…..intunecimea adancurilor….

Caut o raza de lumina, o raza de speranta…..vreau s-o gasesc, sa ma agat de ea! Daca tip, nu ma va auzii nimeni….daca plang, nu ma va vedea nimeni…..

Si cobor…..incet…..incet….catre adancuri….ma indrept spre nicaieri….si soare sper sa vad…….sau macar o raza! Merg spre nesfarsit….si nimic!…Ma uit in urma de frica sa nu-mi pierd cararea……ma uit inainte de teama a ceea ce am lasat in urma….si sper…….si caut……

O voce stranie ma trezeste la realitate:

– Sunt fericirea……urmeaza-ma!

– Nu te cunosc, cum as putea sa te urmez? ii raspund eu neincrezatoare si totusi  facand un pas catre ea…

Pasesc usor, cu pasi nesiguri incercand parca sa o urmez….Din spate ma striga trecutul. Ii raspund de frica sa nu-l pierd…..Din fata ma cheama fericirea si mi-e teama s-o urmez….Si totusi pasesc spre ea…

Undeva, departe, se aud mai multe voci….

–          Sunt eu, zambetul….. buzele tale vreau sa le-ntalnesc…

–          Sunt eu, cararea…..…pasii tai vreau sa-i indrum…

–          Sunt eu, visul………..realitate vreau sa iti ofer…

–          Sunt eu, lacrima…….de fericire vreau sa plangi….

–          Sunt eu, speranta……te astept de mii de ani…..

 

Si imbratisez fericirea si merg fara sa ma uit inapoi. Simt cum fiori imi inconjoara trupul…si coltul buzelor cum se ridica……Si pasesc tot mai mult …..cacarea se lumineaza tot mai mult….Visul mi-l aduc aminte si zaresc franturi din el…….Lacrima imi cade indrazneata si mandra……Speranta isi face loc fara sa fug de ea……

Sunt mai frumoasa ca niciodata!!!!

2 răspunsuri la „In cautarea …. fericirii … !

  1. Mara 13/08/2012 la 10:40

    BUNA, NU FI TRIST, PRIVESTE INAINTE!!!NU PLANGE, ZAMBESTE, NU DISPERA, CREDE SI NU UITA…..CINEVA, ACOLO SUS, EXISTA SI INIMA LUI BATE SI PTR TINE PTR CA ESTI SPECIAL PRECUM ORICE FIINTA CREATA DE EL.ESENTIAL ESTE SA IL SIMTI.DACA ESTI TRIST SI AI VREA SA VORBIM POTI INTRA PE BLOGUL MEU SA TE VESELESTI NITEL..FDACA ITI PLACE IL POTI ADAUGA LA BLOGROLL.NUMAI BINE, CU PRIETENIE,

    Apreciază

    • lacrimidecristal 13/08/2012 la 19:38

      Ma numesc Lacrimidecristal si am chip de femeie. Am luat nastere nu de mult, langa prietenul meu, Bogdan86, bloger inrait de ceva ani! fac parte din blogul lui si-ti recomand sa citesti articolul „cine sunt eu?” si „cine sunt eu” si de ce nu si alte articole!!Tristetea ne urmareste pe toti si de asemenea si bucuria!! Ele sunt sursele noastre de inspiratie in tot ceea ce ne caracterizeaza si face zi de zi!!

      Apreciază

Lasă un răspuns

