Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Frumusetea

Sfantul Graal , lucrul pe care il cauta , doreste sa il gaseasca si pastreze toata lumea fie femei sau barbati .

Frumusetea e ceva ce nu trece si nu se pierde niciodata , deoarece odata ce am decis ca pt noi (femei sau barbati) ceva sau cineva e frumos va ramane pe vecie frumos pentru noi indiferent de timpul care a trecut peste acel ceva sau cineva sau peste noi .

In functie de caracterul si personalitatea fiecaruia dintre noi putem considera frumos anumite lucruri , poate o masina tunata sau poate o floare colorata sau ofilita , poate o geanta de firma sau o bluza simpla sau poate toate la un loc in felul lor , frumusetea nu tine de obiectul sau persoana care le consideram noi frumoase ci tine doar de modul nostru de perceptie a vietii, de ce si cat stim  si de personalitatea fiecaruia dintre noi , cel mai bun exemplu sunt fotografii, fie ei  amatori sau profesionisti, dar ei au o perceptie asupra frumosului pe care un om nepasionat nu o va intelege niciodata .

Frumoasa sunt eu……caci sunt femeie! Frumoasa sunt eu……caci frumos mi-e sufletul si gandul! Frumos este tot ce ating….

Frumos e tot ce ma linisteste! Ploaia de vara……..si vantul de toamna!! Nisipul fierbinte pe care-mi las urmele…..si valurile care indraznesc sa ma ude!

Frumos e chipul tau cand radiaza de fericire………si frumosi suntem cu totii, cand vrem!

Frumoasa este viata, caci ea ne-nalta……..

Frumoasa este atingerea dupa care tanjesc……….

Frumusetea ta sunt cuvintele mele…….frumusetea ta sunt gandurile mele………..frumusetea ta este speranta!

O tigare ce asteapta pe marginea scrumierei……….si aroma cafelei de dimineata!

Zambetul sincer al  unui copil……..si ziua primilor pasi….

Mi-e dor de tot ce e frumos! 

Frumos e tot ce imi place mie prin definitia mea ca om pe pamant , tot ce aleg sa ma inconjoare sunt lucruri frumoase , toti oameni carora le permit sa fie langa mine sunt frumosi . Sentimente de impacare cu mine insumi , emoti de implinire si multumire au fost printre fiorii care m-au trecut atunci cand am simtit ca cineva e frumoasa pentru mine si aceleasi poate m-au trecut si cand am simtit ca sunt frumos pentru cineva .

Acum daca vorbim de cuvantul frumos doar legat de aspectul fizic asta inseamna sa ne limitam si eu cred ca omul nu are limite decat cele impuse de gandire, asa ca, frumos este si sufletul si felul cum gandesti sau cum vorbesti , frumos e si zambetul si o lacrima poate fi la fel de frumoasa si bineinteles ca frumos e si aspectul .

Timpul trece peste trupurile noastre, trece peste gandirea noastra si lasa urme dar asta nu inseamna ca ele nu continua sa fie frumoase in ochii celor care ii avem in preajma si de aceea creed ca ce e frumos nu piere decat atunci cand cel ce il poarta piere si el , iar un obiect isi pierde frumusetea mult mai greu pt ca el  ca obiect se distruge mult mai greu ca omul doar ca noi omeni ne pierdem din importanta pt acel obiect si atunci spunem ca nu mai e frumos .

Frumos sunt si eu pentru ca asta cred , pentru ca asa gandesc si imi place, frumoasa e si gandirea mea , pentru ca pot sa iubesc, frumoasa e si dragoste mea pentru tot ce e frumos .

Lasă un răspuns

