Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Tot ce am!!

…………

…o casa…….o masina………….2 copii……

…hainele de pe mine……si increderea…………..

….ganduri si sperante….

Fiecare din noi are ceva ce-l defineste.

Poate tie iti plac buclele negre care se aseaza frumos pe umerii tai………….sau poate tie iti plac ochii care sclipesc atunci cand esti fericit……….si de ce nu, tie iti place optimismul cu care privesti tot ce te inconjoara……

Sunt multe care ne plac la noi insine si nimeni nu ne poate imita! Caci suntem unici si prin unicitatea noastra, aceeasi atitudine este diferita de la om la om, si ea poate fi defect sau calitate, in functie de ceea ce suntem fiecare. Si ca sa va dau un exemplu…..sensibilitatea – care pe mine ma caracterizeaza, este o calitate pentru cei ce o inteleg si-mi seamana, si un defect pentru restul.

Si-atunci?

Sunt o picatura intr-un ocean………..si tot ce am este albastrul lui…

Sunt o farama de nisip…….si tot ce am este vantul care ma poarta spre nu stiu unde …………

Sunt un gand in mintea ta…….si tot ce am este amintirea…….

Sunt un strop din iubirea ta……..si tot ce am e coltul tau de suflet…..

Sunt zambet………..si tot ce am e farmecul tau…..

Sunt veselie……..

             Si-atunci? Ce am? Un ocean intreg ce ma poarta catre mal………..o adiere care-mi sopteste unde voi fii……….un cuvant ce mi te-aduce…….o iubire intr-un miros de trandafir……

Si-atunci ce am?  „Eu, pe mine insami” ! Puritatea cristalului si  sinceritatea lacrimei……. sociabila, sau poate prea sociabila……draguta in zambet……..simpatica in chip……si calda in suflet!!

Mai conteaza altceva?

Lasă un răspuns

