Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Daca as putea …

Daca as putea … as vrea …

Daca as putea …oare ce as face pentru tine ?

Ce as face pentru tine fericire ?

Ce as face pentru tine bucurie ?

Ce as face pentru al tau zambet ?

Daca as putea …

Iubito, pentru tine fericire as da timp din viata mea ca sa pot simti bucuria din al tau zambet , as da timp deoarece e singurul lucru pe care stiu ca nu il mai pot recupera in viata si asta il face cel mai important lucru .

Daca as putea … as vrea …

2 responses to “Daca as putea …

  1. lacrimidecristal 03/08/2012 la 17:19

    Daca as putea………….Oare daca le-am avea pe toate am mai simtii fericirea?

    Apreciază

  2. Pingback: Am primit si eu ceva | Concept Liber

Lasă un răspuns

