Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cat de bine ne cunoastem?

V-ati intrebat cat de bine cunoasteti persoana de langa voi? Sau cat de bine va cunoasteti pe voi insiva? V-ati mirat vreodata de ce ati facut o anume fapta de care nu credeati ca erati capabili s-o faceti? Toate astea pentru ca nu ne cunoastem pe noi insine!

Stateam intr-o zi si ma gandeam la ceea ce sunt eu ca om in societate, si ceea ce sunt eu ca om fata de mine insami. Si-am sa fiu sincera….sunt diferente mari, si nu pentru ca am dubla personalitate, ci pentru ca eu nu dau tot ceea ce sunt (si cred ca si la voi este la fel) in public fata de ceea ce sunt „eu cu mine”! Nu cred ca este un sentiment strain voua…….

Si de aceea, acea lupta, intre tine – ca om si tine – ca suflet! In fiecare din noi se gasesc si puritatea sufletului…………si rautatea lui…….si gandul cel bun……..si cel mai putin bun…..Toate aceste sentimente ne incearca pe fiecare din noi fie ca vrem sau ca nu vrem, pentru ca asa am fost creeati. Dar…..noi suntem cei care putem inclina balanta spre partea pozitiva sau negativa, insa nu putem fii niciodata la o extrema!

Ma uit in jurul meu, si facand referire la acea balanta, ma minunez cum, unii oameni, pentru care crezi ca intr-o viata intreaga le stii si numarul firelor de par din cap, constati ca de fapt………nu aveau par! Si-atunci plangi, pentru ca asta esti TU, pentru ca te doare…….si pentru ca te-ai inselat in privinta ei! Si mare ti-e mirarea cand ii descoperi defecte pe care ti le arata…….sau calitati pe care nu ti le arata………..si toate astea dupa ani intregi!! Si-atunci……..ma intreb, ce suntem noi oamenii? Exista dubla personalitate? Sau poate e vina noastra ca n-am descoperit mai devreme partea ascunsa care noua ne displace?

Si revin la mine…….privindu-ma…….observ in oglinda un chip mai trist. Si ieri zambeam!! Sa fie oare influentele externe?

Si ma uit iarasi la mine………..dubla personalitate?…Ieri cantam in timp ce udam o floare…………azi trec pe langa ea fara sa observ ca  deja s-a ofilit! Sufletul de ieri era bland…………….azi ii simt raceala pana in adancuri.

Si ma uit iarasi la mine………stiu ca maine parfumul florii imi va sta pe trup………

Sa fie dubla personalitate?…….Sau ceva inca nedescoperit din timp?……….Cat de bine ma cunosc?…….

8 responses to “Cat de bine ne cunoastem?

  1. petrila florin bogdan 02/08/2012 la 23:53

    cat de bine vrem sa ne cunoastem si cat de bine vrem ca alti sa ne cunoasca cred ca la aceste intrebari ar trebui sa stim raspunsurile ca sa putem spune ca stim cate ceva despre noi . O vorba spune asa : spunemi ce prieteni ai si iti spun cine esti , adica eu pot sa o interpretez ca spunemi cat de bine te cunosc alti ca sa iti spun cat te cunosti pe tine , nu cred ca vom vrea vreodata noi ca oameni sa ne cunoastem la perfectie pt ca ne e frica de cine am putea fi si cine ar putee fi cei de langa noi iar omul respinge tot ceea ce ii creeaza frica asta ar insemna sa fim mai singuri decat suntem .

    Apreciază

    • lacrimidecristal 03/08/2012 la 17:04

      Sau…………..ne cunoastem prea bine, dar nu vrem sa relfectam mai mult de 2 secunde la ceea ce suntem, pentru ca…..asa cum spui tu „ne e ffrica de cine am putea fii”!!

      Apreciază

  2. Pingback: Cat de falsi suntem ? « Bogdan86

  3. Pingback: Recomandări de duminică « În grădina mea…

  4. Carla Mojzes 08/08/2012 la 00:03

    Felicitari. Un alt post care ne da de gandit!. Well done!

    Apreciază

    • lacrimidecristal 08/08/2012 la 16:24

      O sa fie si alte articole la fel de interesante care ar trebui sa ne dea tuturor de gandit. Le primim cu bucurie felicitarile si te mai asteptam!

      Apreciază

Lasă un răspuns

