Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cine iubește, nu moare!

„Viața nu înseamnă doar să mărim viteza. Este mai greu  să învingem pasiunile invizibile, decât să cucerim lumea cu arme vizibile. Este legea iubirii cea care conduce omenirea. În focul iubirii și fierul cel mai tare se înmoaie.”  – Mahatma Gandhi

Dacă v-aș întreba de câte ori ați iubit în viață………ce mi-ați răspunde? O dată!! Sau poate de două……..de trei…….Pentru fiecare persoană nouă dn viața noastră ne încearcă alte, si alte sentimente…și de fiecare dată avem impresia că fosta iubire, n-a fost iubire. Ne jurăm la fiecare eșec, că nu vom mai iubi!! Dar ea vine fără să ne întrebe dacă vrem sau nu……..Și uite așa te trezești iubind…..te trezești că-ți bate la ușă…..tu o deschizi, neștiind cui!

Și atunci, oare putem defini iubirea? Fără s-o căutăm în dicționar………sau fără să căutăm citate celebre…..pur și simplu, să o definim noi!!

Încep eu prin a o defini așa:

Iubirea este valul care mă poartă în larg……..iubirea este raza de soare de pe chipul meu……..iubirea este surâsul fără motiv……….iubirea este cântec și poezie……..iubirea sunt eu – iubirea ești tu…….iubirea este acel ceva care mă chinuie frumos….iubire sunt aceste cuvinte  scrise in miez de noapte…..

Iubirea  este acel ceva, care mă face să zâmbesc de plăcere – dar mă face să plâng când nu ești lângă mine……este acel ceva, care ma face să plâng de fericire –  și mă înalță în culmi neștiute…..este acel ceva ce mă înalță spre necunoscut fără să știu unde mă-ndrept……acel ceva care mă îndreaptă pe cărări nebănuite – dar care îmi fură mereu lacrima de  pe obraz………….

Iubirea este acel ceva care nu se poate defini, ci doar simții….

Plouă peste noi, ne udă pe amândoi!

Voi cum o definiți?

Pentru ca am hotarat ca acest articol sa fie scris de amandoi si pentru ca am simtit amandoi ca avem ceva de spus , vin cu partea mea din articol 🙂 :

Se spune ca iubim o data-n viata , atunci cum se face ca suferim la fiecare despartire ?

Iubirea este pentru mine sentimentul suprem pe care l-am invatat de la mama de la tata de la frate si de la tine ( oricare ai fi tu ) , o bucatica de la fiecare si toate adunate m-au facut sa simt ca iubesc , ca sunt in siguranta , ca pentru cineva contez si cred ca asa poti sa sti ca iubesti cand simti ca pentru cineva chiar contezi indiferent cum .

Iubirea este sentimentul care iti da aripi ( mai puternic ca Red Bull ) sentimentul care iti permite sa faci orice nebunie pentru o anumita persoana de la a oferii increderea maxima pana la a oferii timpul tau , lucrul cel mai de pret al fiecaruia pentru ca e singurul lucru ce o data pierdut nu mai poate fi recuperat .

Iubirea e motivul , e cauza si efectul, e consecinta e totul pentru care noi traim fie ca ea se manifesta catre o persoana de sex opus sau acelasi sex , fie ca e redirectionata catre familie sau catre un tel , un ideal sau catre prieteni totul are un gram cel putin de iubire .

Lipsa de iubire duce la tristete fie ca nu mai iubesti tu sau nu te mai simti iubit/a , durerea sufleteasca e consecinta dureroasa a iubirii fie ca provine le un el/ea , mama/tata  , prieten/prietena .

Si cu toate ca gasim atatea semnificatii si atatea explicatii fiecare dintre noi ne intrebam ce e iubirea , de ce iubim , si ce se intampla cu noi atunci cand iubim?

Un raspuns il poate oferi Osho prin cuvintele sale cand a fost intrebat :

”De ce este îmbrãţişarea un instrument vindecãtor atât de eficient? Pânã nu demult credeam cã luciditatea, inteligenţa şi autoanaliza sunt principalele instrumente vindecãtoare, dar ele nu înseamnã nimic prin comparaţie cu îmbrãţişarea.”

Va las sa ii cititi raspunsul aici : imbratisarea , iubirea pura

Totusi ne intrebam …….

Raspunsul e in fiecare dintre noi , fiecare suntem unici si simtim diferit dar pe toti ne leaga un lucru mare IUBIREA!!!

Lasa stropi de ploaie calda sa ne spele sufletul si sa ne hraneasca trupurile !!!

14 răspunsuri la „Cine iubește, nu moare!

  1. Carla 02/08/2012 la 19:35

    Cât de drăguţ. Chiar nu mă aşteptam..m-ai uimit. Felicitări.

    Apreciază

  2. doarTustiRaspunsul 25/09/2012 la 02:19

    Eu cred ca Aceste randuri nu sunt doar cuvinte insirate aici pentru a face publicitate! Articol-ul asta e captivant, descrie cât este de frumoasa si puternică iubirea! Daca iubesti ai cea mai pretioasa comoara! Iubirea te face

    Apreciază

  3. doarTustiRaspunsul 25/09/2012 la 02:23

    Iubirea te face Sa faci lucruri pe care nici nu teai gandit ca le vei face vreodata! Este minunat sa iubesti!

    Apreciază

  4. georgia 25/09/2012 la 11:31

    In viata iubesti o singura data , capitalul sufletesc nu poate fi investit de mai multe ori, restul sunt acceptari..Cam trist ,dar asta e realitatea.

    Apreciază

  5. georgia 25/09/2012 la 11:52

    a te indragosti este un sentiment pasager, a iubi , este un sentiment inaltator ,si se intampla o singura data, o iubire adevarata te va insoti de-alungul vietii, facandu-te mai bun si mai tolerant.

    Apreciază

  6. georgia 25/09/2012 la 12:12

    Accepti pentru a nu dezamagi .,poate ca este un mod de indragostire pe termen lung, greu de inteles.

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 25/09/2012 la 12:18

      Adica accepti pe cineva in viata ta care sa iti fie alaturi in ideea de o relatie doar pentru a nu dezamagii ? a dezamagi pe cine? pe alti sau pe tine , pt ca daca faci acest lucru din acest motiv e clar ca te-ai dezamagit pe tine , iar daca il faci doar pt a nu dezamagi pe alti e tot acelsi lucru pt ca uiti de tine si nu iti mai acorzi tie sansa si prioritate si tot dezamagire de sine e .
      Faptul ca am scris la persoana a 2-a nu face referire la dumneavoastra sper sa nu va fi deranjat , imi e mai simplu sa scriu asa .

      Apreciază

  7. georgia 25/09/2012 la 12:59

    am inteles perfect ,nici pe departe nu am gandit asa , era doar o parere a mea .

    Apreciază

Lasă un răspuns

