Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

3 ani de Bogdan86!!

Era o zi oarecare din viata mea. Il aveam in lista mea de prieteni pe facebook, pe el – pe Bogdan, dar nu ma intrebati de unde, cum si cand, pentru ca nu-mi aduc aminte. Stiu doar ca, ceea ce m-a facut sa-i urmaresc activitatea atat pe blog cat si pe facebook, a fost un articol, care pe mine m-a impresionat foarte mult, si care din punctul meu de vedere este cel mai bun  articol, si anume inima mea pierduta in ochii tai. Din acel moment am inceput sa-l „urmaresc” citindu-i articolele din categoriile mele preferate si vizitandu-i pagina de facebook, si anume pozele care mi se par foarte reusite. Si citeam de fiecare data cand aveam ocazia si timpul necesar fara sa ma gandesc o clipa ca eu voi face parte din blogul lui. Am inceput sa aflu cat mai multe despre viata lui din articolele despre diabet……….din articolele despre intamplari din viata lui……Si mi-a placut foarte mult si cu toate astea el era doar in lista mea de prieteni.

Si iarasi era o zi oarecare din viata mea, cand, din greseala, am vrut sa scriu unei persoane, si i-am scris lui. Si asa am inceput sa vorbim, sa ne spunem pareri pro si contra despre viata……….pana intr-o zi cand el mi-a propus sa fac parte din blogul lui. Am fost binenteles foarte incantata de idee….cu toate ca el avea in spate 3 ani de blog, iar eu zero zile!!!

Si, iata-ma aici, alaturi de el………… el cu ceva ani in spate, eu cu ceva zile…..amandoi cu tot timpul inainte pentru a incanta toti cititorii!!

Si cu aceasta acoazie, ii doresc colegului meu, ani si mai multi, cititori pe masura…….si de ce nu, si eu pe langa el!!

3 răspunsuri la „3 ani de Bogdan86!!

  1. eugeniusgenius 29/07/2012 la 11:41

    sunt confuz, cine despre cine scrie in acest articol ?

    Apreciază

    • lacrimidecristal 29/07/2012 la 11:47

      Lacrimadecristal, adica eu, sunt cea initiata in acest blog de Bogdan 86, cel care are 3 ani de blog……….Cine despre cine? EU, lacrimadecristal, despre Bogdan86 si despre mine!!!

      Apreciază

  2. petrila florin bogdan 29/07/2012 la 12:00

    Multumesc frumos Lacrimidecristal pentru ca ai acceptat sa faci parte din Bogdan86 , ma bucur ca am fost o eroare atunci cand ai intrat pe mine si mi-ai scris 🙂 , dar nu uita ca toate in viata se intampla cu un motiv si poate Bogdan86 a fost unul din motivele prin care tu poti sa iti expui talentul pe care il ai in aranjat cuvinte . La cat mai multe articole si cat mai bune si mai frumoase !!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

