Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

28 iulie 2009 ( primul cuvant pe blog )

In 28 iulie acum trei ani de zile am inceput sa scriu , prost , bine , acceptabil , cu greseli , cu de toate dar atunci am inceput . Nu a fost prima mea tangenta cu blogging-ul deoarece inainte de asta aveam un blog dedicat total pasiunii mele de atunci dar si de acum fotografia .

Simteam atunci ca trebuie sa ma exprim si altfel decat prin imagini , fotografiile nu imi stingea setea de exprimare , aveam impresia ca prin fotografie nu spun tot ce aveam de spus la vremea aceea si asa a aparut Bogdan86 , locul unde am inceput sa  scriu ce cred , ce simt , ce gandesc .

Am renuntat dupa un timp la blogul foto pt ca nu mai eram multumit de el , la pasiunea pentru fotografie nu am renuntat si am ramas doar cu acesta care incet incet de la luna la luna crestea , scriam mult la inceput despre tot ce ma nemultumea sau imi placea , despre ce simteam ce vedeam era un pic haotic in articole blogul meu la inceput dar de la an la an am invatat ce si cum sa scriu , cum sa aranjez articolele cum sa incerc sa le fac cat mai usor de gasit, cum sa transmit exact celor interesati .

Ma uitam zilnic pe multe bloguri nu ca sa fur din ceea ce faceau alti ci sa invat , sa ma inspir in idei de creati sa inteleg ca nu se poate de pe azi pe maine sa obtii atat de usor vizite , cititori , comentarii , critici sau felicitari si oameni care sa te urmareasca constant nici acum poate nu le am pe toate astea dar acum nu ma deranjeaza pentru ca am invatat ca daca muncesc si imi doresc voi avea .

Cu cat scriam mai mult cu atat imi facea mai multa placere parca eram indragostit de puterea si libertatea pe care o aveam , o simteam cand scriam un articol . Cautam subiecte , ma gandeam de cu zile la ele mi le scriam in minte si asteptau doar ca mainile mele sa le aseze prin tastatura pe ecran.

Daca stau si ma uit un pic in urma blogul asta a fost alaturi de mine in multe din clipele frumoase sau dureroase ale vietii mele , alaturi de el m-am indragostit , alaturi de el am plecat de acasa , alaturi de el am fost prin spitale , alaturi de ele am incercat sa ma asez la ”casa mea” si altaturi de el am revenit la apartamentul parintesc, ca un bun prieten mereu alaturi 🙂 .

Prin acest blog am cunoscut oameni de calitate , am ajutat , am informat si am format prietenii frumoase cu persoane de care ma bucur si acum .

Ma gandesc nostalgic la pimul meu articol , unul de salutare scurt si la obiect salutari dar mi-a placut poza foarte mult din acel articol si mesajul sau Be different adica fi tu insuti si nu te schimba pentru nimeni si nimic  , urmeaza-ti visul si gandurile , citind primele mele articole publicate si mergand pana in ziua de azi ma bucur sa observ un real progres .

Acum ma bucur de blog in fiecare zi , ma gandesc foarte serios sa imi cumpar domeniu si sa il fac Bogdan86.com . Nu as renunta la scris la pasiunea pe care o am pentru cuvinte pentru nimic si incerc zi de zi cu fiecare articol al meu sa fac progrese , sa invat si sa ma bucur , ma bucur ca dragostea pentru blogging pentru scris si pentru cuvinte a ramas ca la inceput .

Din aceasta luna aniversara alaturi de mine pe acest blog scrie si Lacrimidecristal , am invitat-o alaturi de mine pentru ca am simtit ca are nevoie de ceva in plus acest blog , parca ma simteam undeva la perete strans si m-am gandit ca o voce , un gand ,o idee si un suflet feminin ar fi ceea ce blogul meu are nevoie si dupa ce am cunoscut-o in prealabil si am vazut ce si cum gandeste am fost sigur ca ea e ceea ce blogul meu are nevoie pentru a merge inainte.

Sper in continuare sa reusesc sa scriu cat mai  bine , sper ca impreuna cu Lacrimidecristal sa ducem blogul pana unde se poate duce el 🙂 , imi doresc in continuare sa ajut prin articole si sa informez si sa adunam cati mai multi oameni interesati de ceea ce scriem noi dar cel mai important pe langa toate astea e sa scriem cu placere , din  suflet si bineinteles cu dorinta.

3 răspunsuri la „28 iulie 2009 ( primul cuvant pe blog )

  1. Szasz Sebes Paul 28/07/2012 la 12:04

    La multi ani blogului tau si la cat mai multe scrieri!!!!!!!

    Apreciază

  2. filme online 19/12/2013 la 13:18

    bogdan86.wordpress.com m-a surprins in mod placut. Foarte interesant! http://filme-online-hd.eu/ – filme online hd.

    Apreciază

Lasă un răspuns

