Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Noi, oamenii!!

Adesea mă gândesc la cât de diferiți putem fii noi, oamenii! Oricât de mult spui că te asemeni cu cineva – și poate te bucuri că ai găsit pe acel/acea cineva- totuși exista deosebiri, cât de mici! Dar există!

https://www.youtube.com/watch?v=7Xuo60_LjuY

Privesc în jurul meu, și văd în fiecare zi oameni diferiți, caractere diferite……Și Doamne, mirată mai ramân când descopăr acele mizerii pe care le întâlnesc destul de frecvent. Și mă gândesc, oare acești oameni sunt lăsați pe pământ doar pentru a face rău? Doar pentru a se bucura că ei sunt desupra tuturor…..sau cei de lângă ei sunt într-o situație mult sub nivelul lor………..financiar vorbind, educațional…..caci oricum acești oameni sunt cei lipsiți de caracter….

Și vreau să spun, că totuși eu am avut norocul să întâlnesc o persoană care-mi seamănă atât de mult…..și cu toate astea ne deosebim!! Și? Este bine ? Sau este rău……..atunci când o minți….dar te fapt te minți pe tine……când te doare…….de fapt și pe ea o doare…….când plângi……..nu știi că și ea plânge………Și astea pentru că vă asemănați atât de mult!!

Și iar privesc în jurul meu și-mi spun Doamne sunt nebună!!! Vreau să fiu ca ei……..nepăsătoare…..indiferentă……..rece…   și nu cuminte…….caldă……răbdătoare…..ascultătoare…….bună și nebună…

Și mă îndrept spre lumea mea plină de mister, căci acolo mă regăsesc…..Și mă trezesc în lumea lor, plină de tot ce e cenușiu, nimic vizibil! Și toate atât de reale! Pentru ei! Nu pentru mine!…..Și trebuie să-i accept așa cum sunt ei…….pentru că eu trăiesc în lumea lor, nu ei în lumea mea!

Și merg pe stradă…..și iar privesc în jur……o puștoaică face baloane din gumă și înjură mai ceva ca părinții ei……..un puștan iși povestește „prietenilor” cum și ce îi făcea iubita lui………o bătrânică abia mai merge și așteaptă verdele la semafor (dacă îl mai vede)……iar un bătrânel bate strazile pe căldurile astea fără să-i pese că în secunda următoare poate nu va mai fii!  Dar oare noi, cei mai tinerei, ne dăm seama ce am face și cum ne-am schimba dacă am știi că în secunda următoare nu am avea ocazia sa mai facem balonașe………..să mai povestim….sau să mai așteptăm verdele semaforului?

Ce am da pentru toate astea? Eu spun că totul!!

Și-mi sare iarăși gândul la persoana care îmi seamănă atât de mult……..nu mestecă gumă….dar stă la semafor! Poate mai înjură…..dar nu iesă afară pe căldura asta…….Și vai ce sentimente te încearcă când știi că există cineva care-ți seamănă……..care știe ce gândești și știe la ce să se aștepte din partea ta…..când te privește și-ți spune ce simți…..

……………

Ajung la semafor…..este verde!

Eu îmi văd de drumul meu doar privind, negândindu-mă că poate și altul gândește despre mine ceea ce eu nu văd!


Lasă un răspuns

