Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Filmul, oglinda personalitatii noastre

Imi aduc aminte copil fiind cat de mult imi placeau filmele si cat de atent eram la fiecare dintre ele , cum urmaream programul televiziunilor din ziare atunci cand deja puteam citi ca sa vad ce filme urmeaza a vedea in acea saptamana , in fiecare seara toata familia eram in fata micului ecran pentru a astepta filmul si cu toti asteptam sfarsitul de saptamana cand se baga si un fil mai bun .

Imi placeau foarte mult filmele de actiune , cu batai eram innebunit dupa Jean Claude Van Damme , Jackie Chan , Bruce Lee si imi placeau deasemena filmele cu batai vechii de tot cele in care sunetul unui pumn semana cu zgomotul unui tanc si unde luptatorii puteau sa zboare zici ca aveau aripi .

Incerc sa imi aduc aminte ce impact aveau ele asupra mea atunci, imi aduc aminte ca dupa fiecare film vazut seara cand ma puneam in pat sa adorm ma visam in film fiind in rolul principal care reusea mereu sa scape de orice problma si intotdeauna castiga lupta cu cei rai , sau erau nopti cand adormeam cu gandul la ce bine ar fi fost daca as fi fost si eu atat de puternic ca cel din film , era o stare interesanta o imaginatie parca limitata la un film la o poveste dar atunci atatea stiam si nu ma deranja deloc acest lucru , eram fericit si implinit in felul meu .

Daca tot vb de filme si ce impact au ele asupra celor care le vad ce putem spune despre filmele parintiilor nostri care au crescut cu cateva filme doar si cand avea ocazia sa le vada la cinema era ceva de vis , dar ce e intersant ca daca acum ii intrebi ceva legat de acele momente si de filmele vazute ei inca iti pot reda si emotiile avute la film sau in fata casei de bilete cu aceasi ardoare .

In mare parte foarte marcante pentru ei au fost filmele indiene si dintre ele 3 au fost mai presus decat restul si sincer trebuie sa recunosc ca si eu le-am vazut acum in zilele noastre  si pe mine m-au marcat e vorba de Vagabondul cu Raj Kapoor , O floare si doi gradinari si Lantul amintirilor filme cu un mare impact emotional .

Astazi filmele au luat o mare intorsatura parca se observa uitandu-te la ele care e scopul lor final , banii , recunosc imi plac filmele si ma uit si acum la multe mai rar dar asta e dar nu ma vad aproape in nici unul un mesaj clar si realist ( nici pe vremea tineretii mele mesaje realiste in filme nu prea erau dar in cele vazute de tata si mama se regasesc fara doar si poate ) ma intreb ce impact pot avea filmele de acum asupra copiilor tineri din ziua de azi ? cum percep ei aceste filme ? gen Transformers , Spiderman sau Resident Evil oare se asteapta la sfarsitul lumii pe Pamant , sau la un super erou care sa ii salveze de fiecare data daca li se intampla ceva pe strada ?


Si atunci va intreb pe voi daca stati si analizati situatia de mai sus care generatie e mai buna ? care ar fi mai de viitor si ce se va alege de viitorul acestei lumii ?

 

Lasă un răspuns

