Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Je donne tout ce que je suis

Iti dau tot ceea ce eu sunt ! (Je donne tout ce que je suis)

Pentru tine fac orice !

Eu cand fac ceva o fac din toate inima si sufletul meu !

In orice actiune sau cuvant spus eu pun suflet !

Ma implic cu totul cand fac ceva !

In fiecare cuvant al meu se gaseste o parte din inima mea !

 

Cuvinte , cuvinte si iar cuvinte oare de cate ori nu le-ati auzit oare de cate ori nu le-ati spus chiar voi, oare  ?

Ce se intampla cand in aceste cuvinte sunt implicate si sentimente ? cum iti dai seama  ca sunt implicate emotii sincere si curate atunci cand auzi aceste cuvinte ?

Omul are obiceiul si tendinta de a face doua lucruri pentru a obtine ceea ce doreste, una dintre ele este de a se subestima in fata altuia si cea de a doua este de a creea o impresia falsa de ”cel mai bun ” ,  ”cel mai cel ” in cea ce face pentru a obtine anumite privilegii sau anumite bunuri .

Problema e ca daca nu o faci nu esti bagat in seama de societate , felul in care te vinzi e foarte important in viata unui om , dar am observat ca multi se vand prin minciuni si atunci cand realitatea iese la iveala se intampla catastrofa.

Printre cele mai frumoase clipe in viata unui cuplu sunt cele de la inceput cand fiecare incearca sa spuna doar ce ar dori cealalta persoana sa auda, atunci increderea se bazeaza pe cuvinte si nu pe sentimente cum ar trebui , nu uitati cuvintele dor ! Chiar si la casatorie  pana la urma ajungem printr-un proces de vanzare – cumparare .

La un interviu pentru un loc de munca incercam sa dam impresia ca suntem cei mai buni pt acel post si atunci ne vindem greu , aducem in sustinerea noastra tot felul de argumente profesionale selectate cu grija  care dau pe spate angajatorul si trebuie sa recunoastem ca printre primele criterii la care se uita un angajator e CV-ul apoi altele in functie de profilul locului de munca .

Cand mai suntem sinceri cu noi ? oare cand nu vom mai inflorii si vom spune lucrurile pe nume asa cum sunt ele si asa cum suntem noi ?

Toata viata noastra ne vindem pe ceea ce nu prea suntem si  uitam intr-un final realitatea.

Personal am in memorie o fraza , un motto pe care mi-o spun destul de des :

Oricat de patrata ar fi roata , tot se va invarti o data !!!

Sunt sigur ca voi plati candva pt actiunile mele sau pentru cuvintele care au ranit sau au vindecat o persoana , pentru cum am stiut sa ma vand si pentru cum ma voi vinde .

Exista ceva pe pamant , fizic sau emotional care nu se poate vinde sau cumpara ?

Si muza mea pentru acest articol :

 

Un răspuns la „Je donne tout ce que je suis

  1. lacrimidecristal 16/07/2012 la 20:12

    Mda………cuvinte, numai prin cuvinte ne putem exprima ceea ce suntem……ceea ce vrem si ceea ce facem. In schimb, putem arată fără cuvinte toate aceastea! Si DA, ne vindem si ne cumparam pt ca suntem oameni si altfel nu avem cum fii!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

