Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Oameni si locuri (partea 5 )

A venit vremea sa continui si sa inchei povestea cu aceasta parte nr. 5 .

Pe zi ce trece tot mai bine ma simteam , deja nu mai aveam prea multe motive de a sta prin spital doar dureriile operatiei ma mai deranjau . Dintre colegii mei de salon unii au plecat acasa au venit altii si tot cu salonul plin am fost pana sa ajung si eu sa fac check out din hotel . Unul dintre colegii noi ma marcat mai mult sa zic asa , avea diabet de zeci de ani de zile si din pacate nu mai avea nici un picior au fost taiate de sus in urma cu cativa ani, ironic tot de acelasi personaj care ma decupat si pe mine si tot prin gafe l-a taiat si pe colegul meu adica a taiat de 3 ori dintr-un picior cand putea sa taie o singura data si pe deasupra dupa cum povestea colegul cica i-ar mai fi lasat si un dinte din fierastraul cu care l-a taiat , in fine foarte urat si nu pot sti daca e 100% adevarat sunt doar povestirile lui. Eu consider ca oricum la picioarele taiate a ajuns din vina lui deoarece chiar ne povestise ca nu avea deloc grija de diabetul sau a lucrat in conditi foarte vitrege fara sa ii pese si de aceea ajuns sa nu mai aiba circulatie in picioare care mai tarziu a dus la amputare .

Incercati sa va imaginati cat de superb a fost pt mine cand pe el sau pe alti colegi care mai purtau scutece ii treceau cate o treaba , nu ii judec pt ca asta e nu ai ce sa faci cand vine vine dar tinand cont ca toata povestea asta era undeva prin iunie si era destul de cald a fost groaznic sa trec peste, chiar si venind acasa o buna perioada simteam mereu mirosul de urina parca peste tot ( si nu aveam spart vasul de toaleta ) devenisem parca obsedat ma urmarea acel miros peste tot dar ma bucur ca am scapat de asta si acum sunt ok din acest punct de vedere , am avut noroc ca totusi treaba mare nu avea decat o data pe zi momente in care stateam pe holul spitalului cu integramele in mana cateva ore , va dati seama ce meserie au doamnele infirmiere care trebuiau sa schimbe cateva persoane pe uni de cateva ori pe zi si pentru felul cum eu le-am vazut cum se comporta si vorbesc merita aprecierile mele dar nu numai .

Mai trece un weckend pe langa mine eu tot prin zona si vine ziua de luni cand mai spre seara ajung pe masa de tratament la domn doctor la pansat si imi spune ca imi scoate si o parte din fire , foarte bine raspund si il intreb daca ma doare acest lucru la care vine si raspunsul :

– Daca te concentrezi aici normal ca te va durea  dar daca nu te gandesti aici nu vei simiti nimic !! Pai unde naiba sa ma gandesc cand tu incerci cu o foarfeca din aceea cum au frizeri de rarit sa imi tai firele de care tragi cu o penseta ?

Oricum a scos doar o parte din ele restul urmand a 2 zi , pana una alta aflu si eu ca pot pleca din spital era marti 13 cand am plecat o zi foarte aiurea , pai de dimineata eram programat la o endoscopie deci nu mancasem nimic de cu o seara inainte, trebuia sa mi se faca acesta chestie dimineata pe la ora 8 fara un sfert asa ca normal eu la 7 si jumatate eram in fara cabinetului dar oricum nu am mai ajuns inauntru pt ca doctorita care trebuia sa imi faca acel lucru nu ma vazut in fata cabinetului ei pe langa care a trecut de zece ori si pe care o si salutasem in prealabil , asa ca ma duc cu o frica sa il caut pe macelarul sef pt a imi scoate si restul de fire , doar durerea de cu o zi inainte o simteam aveam o groaza si ajung pe masa si il aud zicand catre o asistenta : Scoate-i te rog restul de fire si panseaza-l ! Ce bucurie pe mine si am avut dreptate sa ma bucur fata de experienta cu domnul doctor nici nu am simtit cand asistenta mi-a scos restul de fire .

Mare incurcatura cu plecarea mea din spital , care din cele 2 sectii sa imi faca biletul de externare ? chirurgia sau diabetul , cine imi da concediul medical ? ma transfera pe chirurgie inapoi si apoi imi face de acolo iesirea? era o incurcatura , nimein nu mai stia ce si cum nici macar medici🙂 , intr-un final se lamuresc doctorii si ajung la o concluzie si asa am zburat acasa , am salutat colegii , cadrele medicale si nu numai pe ele ci pe toti cu care am vb de la care am ramas cu cate ceva si dus am fost .

Nu va pot spune cat de bine e acasa , cat de bine poti sa ai grija de tine medical dar si din punct de vedere psihologic , ce alta viata vezi cand dormi in patul tau si poti sa gusti o mancare de care iti era dor si care sa nu te trimita la baie urgent🙂 .

Chiar daca inca sunt atent cu mine si inca ma mai doare operatia stiu ca totul e mai usor de acasa cand ai langa tine oameni dragi care sa te inteleaga si sa te ajute . Orice provocare imi va da soarta pe viitor , orice problema voi avea stiu ca voi trece peste ea cu ajutorul lor , cu un zambet cu optimism si cu un gram de speranta in inima si suflet .

End of part 5…

End of story ……..

Lasă un răspuns

