Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Un gand pierdut!!

 

        Doar pomii mai pot inflorii…….doar cerul imi mai poate zambi! Doar razele mai pot lumina! Un gand pierdut dincolo de mine. Incerc sa ma regasesc, sa caut in mine ce odata am pierdut.

         Ascult inima si-mi refuz ratiunea! Cuvintele se sting….iar eu si mai mult! Si ma intreb, unde sunt si cand am cazut, unde pierd si cand am castigat! Mi-e dor de zilele trecute, de lumea buna si iubirea pura! Mi-e dor sa fiu copil, sa ma bucur de tot ce e nesemnificativ, curat si since

          Si vantul l-as chema sa ma imbratiseze, si soarele l-as ruga sa ma incalzeasca, si ploaia sa ma curete de ganduri pierdute in necunoscut… Si ma trezesc! Vantul adie usor…norii par sa se stranga…soarele a plecat de mult….

          Stropii reci de ploaie se topesc pe trupul meu fierbinte, iar eu incerc sa-mi dau seama ce sunt. Ma simt prizonier in propriul suflet! Alerg fara sa-mi cunosc drumul…ma indrept spre nicaieri! As vrea sa pot striga, pamantul galben sa ma simta, petalele sa ma cuprinda,, norii sa m- atinga…

            Ratiunea ma indeamna…..! Lacrimi nu mai sunt.  Si ma inalt, incet, spre tot ce e real. Spre o lume rece, spre o lume care nu e a mea! Ratiune sau suflet? Ratiune!

            Si Doamne…vreau sa imi cumpar sufletul pierdut! Un gand pierdut…..

      

Acest articol l-am scris avand ca inspiratie fotografia de mai sus , sper doar ca aceste randuri  sa nu va intristeze sufletele …

Lasă un răspuns

