Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

lacrimidecristal

Ei stim cu toti ca vine un moment in viata in care simti ca nu mai poti de unul singur , simti nevoia de ajutor , simti ca ai nevoie de cineva asa ca tine care sa te inteleaga , sa te ajute , sa stie sa te certe daca trebuie, sa iti ofere un sfat atunci cand ai nevoie si mai ales si important sa iti ofere un umar pe care sa te descarci .

Cel mai greu e sa gasim pe acel cineva care macar sa aiba jumatate din ceea ce am cerut eu mai sus , stiti vorba aia nici in mama sa nu te-n crezi ci fa tot ce poti de unul singur , acei oameni pe care ii cautam cu totii o viata intreaga se numesc prieteni adevarati si Doamne greu mai gasesti unul , dar tot aici se pot integra pentru unii dintre noi si rudele apropiate un frate , o sora , o mama sau un tata .

In ipostaza de a avea nevoie de ajutor am ajuns si eu ca autor a acestui blog si am simtit ca am nevoie de cineva care sa ma ajute sa imi continui placerea si pasiunea de a scrie sa ma ajute cu acest hobby al meu blogging-ul .

Am gasit acest ajutor in ea, e o fata atat va spun eu🙂 care imi seamana enorm de mult in gandire si sentimente , e o femeie in care eu am gasit destule din caracteristicile pe care le-am enumerat la inceputul articolului . In trei ani de scris pe care ii implinesc luna aceasta pe 28 de cand scriu la acest blog sincer va spun ca niciodata nu m-am gandit sa cer sau sa acord sansa unei alte persoane de a scrie langa mine dar de cand am cunoscut-o pe ea m-am gandit serios la acest lucru , din cate o cunosc eu, ea va scrie mai multe articole care se incadreaza la categoria ”sentimente si stari de spirit” dar sper sa se aventureze si in altele.

Sper sa treazeasca in voi, cei care imi cititi blogul, interesul si placerea de a citi articolele ei , sa va faca sa reveniti pe aici si cu mare drag sa apreciati dar si sa criticatii daca merita, fiecare articol al ei . Ce pot sa va mai spun despre ea e ca e noua in meseria de blogger si acesta este primul blog pe care scrie si eu am mare incredere in ea . In general un baiat si o fata formeaza o echipa buna sau asa ar trebui , sper ca noi sa formam una de succes in blogging , in articole , in idei si ganduri .

Ea este Lacrimidecristal !

Bine ai venit si inspiratie maxima din partea mea Petrila Florin Bogdan !

2 responses to “lacrimidecristal

  1. OchiiVerzi 10/07/2012 la 21:00

    E cam greu, cum ai zis şi tu de altfel, să găseşti o persoană identică în trăiri şi gânduri cu tine, dar există o mică şansă şi se pare că tu ai avut parte de ea şi vă urez, îi urez în special ei (dacă ai zis că e nouă în acest domeniu), la cât mai multe postări minunate; cât despre acea persoană de care ai nevoie uneori în viaţă ca să îţi poţi pleca capul şi-ţi spune ofurile, nu trebuie să fie neapărat una care să te înţeleagă. Ajutorul oferit din bune intenţii face mereu bine şi cel mai important este să simţi de ce anume are nevoie cel de lângă tine şi negreşit vei reuşi să-i readuci zâmbetul pe buze.

    Apreciază

Lasă un răspuns

