Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Oameni si locuri (partea 4 )

Deja exagerez ? Stiu ca sunt multe parti dar parca nu prea pot sa reduc atat de multa experienta in doar cateva cuvinte🙂 sper ca asta sa fie penultima😀.

Nu am avut liniste prea multa nici prin camera asta de hotel , prima noapte inca mai vomitam iar cand mi-am revenit si eu a inceput sa umple salonul de pacienti asa pe rand fiecare pat cu fel si fel de oameni .Partea buna e ca miercuri sau joi mi-au scos toate tuburile din mine , doamne ce senzatie am avut cand am vazut ditamai furtunele cum ies din mine , sa nu va povestesc despre cel introdus pe penis cand am vazut cat de lung si gros e ma intrebam pe unde naiba a intrat ala :)))) . 

Imi revenisem in mare parte si cu diabetul deja incepusem sa ne intelegem mai bine si am reusit sa incep sa mananc singur , nu mult cate putin dar am reusit si pentru asa eram fericit .

Colegii mei de salon fiecare cu probleme sale unul pt analize la dosarul de pensie unul era cu tiroida , altul a facut febra urata si avand si diabet a fost dus la spital ( acesta era de etnie roma asta insemnand bineinteles comapanie permanenta a nevestei sau a pruncului cu el , noapte zi ) , nu am avut probleme cu el chiar deloc ba ne-am si inteles doar ca nu suportam ca trebuia sa dormim cu lumina aprinsa ca nevasta lui sa vada daca transpira barbatul si sa il stearga repede cred ca au folosit in cateva zile de spital nu multe cel putin 10 role de bucatarie bine era si mare omul avea peste 130 de kg . Pacat ca nu vroia asa inteleaga ca era normal sa transpire la acele kg si mai ales ca a venit cu febra in spital si lua antibiotice injectabile dar cu toate astea zilnic se spalau deci chiar nu am avut probleme cu ei .

Aici am aflat povesti de viata aloamenilor si experienta lor cu diabetul cat si consecintele sale in timp asupra omului , pana la accidente vasculare , amputari si tot felul de chesti una mai grea ca cealalta . Reusind deja sa maplimb pe holul sectiei am aflat tot mai multe povesti legate de diabet ala oamenilor internati ca doar ce sa faci pe acolo mai stai de vb .

Atunci mi-am dorit pentru prima data ca diabetul sa doara , pentru ca m-am dat seama ca omul nu ia masuri pana nu sufera de durere si in cazul asta ar putea fi prea tarziu ,  chiar de as fi suferit si eu poate, dar mi-am dorit ca hipoglicemiile si mai ales hiperglicemiile sa doara poate asa lumea constientizeaza ca totusi diabetul e o boala si trebuie tratata ca atare , si ca daca nu simti nimic asta nu inseamna ca totul e ok si sunt sigur ca paturile spitaleleor ar fi mai goale in ceea ce priveste pacienti cu diabet .

Am intalnit pe sectia de diabet personal de noata 10 de la doamnele care faceau curatenie zilnic in saloane , infirmiere, asistente si doctori , din fiecare categorie am intalnit oameni pt care le port resprect si carora le multumesc frumos ca mi-a facut intr-un fel sederea mea acolo mult mai usoara si frumoasa . Fiecare dintre ei au o meserie destul de grea doar pentru ca lucreaza cu oamenii fara sa mai presupunem fiecare job ce avea de facut .

Eu medical din ce in ce mai bine , mergeam zilnic la pansat , glicemiile mele mergeau acceptabil , pe zi ce trece reuseam sa mananc mai bine asa ca a inceput si mintea mea sa functioneze din nou la nivel maxim si eficient primise deja si creierul meu destula glucoza ca sa intre in normal🙂 .

Aici m-am gandit prima oara prin ce au trecut parinti si fratele meu de la inceput si pana acum , aici imi veneau mereu in minte cuvintele fratelui meu : ,,iesi din spital ca nu mai vreau sa te vad aici le urasc , nu ai ideea cat am plans cand am aflat ca esti in spital ” sau uitandu-am la parinti mei in ochii si vazundu-le lacrimile imi spune-au ,, si acum regret ca te-am dus la spital si nu am incercat sa facem ceva sa nu ajungi la operatie ” , ce sa faceti le spuneam eu , chiar nu era nimic ce se putea face tinand cont ca eu venisem de urgenta cu dureri groaznice , un bun prieten mi-a spus ,, Florine am plans cand am auzit ca esti in spital ” si atunci in momentle acelea ( ca si acum cand scriu aceste randuri ) gandindu-ma ca sunt oameni care ma iubesc am inceput sa izbucnesc in plans de durere sufleteasca , colegii mei dormeau uni iar alti nu erau in salon asa ca nu m-au vazut , nu ma puteam opri din plans stiind ca sunt oameni pt care asa cum sunt insemn multe si care pt mine inseamna enorm , nu stiu cat si cum as rezista fara sa stiu ca ei sunt ok , nu stiu ce nu as face pentru ei .

Pentru asta si nu numai va multumesc si va voi multumi mereu …

Si pentru ca nu mai am cuvinte , End of part 4 .

Va urma …

6 responses to “Oameni si locuri (partea 4 )

  1. ioana 26/06/2012 la 11:29

    Foarte frumos finalul acestui articol, si ma bucur ca tocmai pentru acesti oameni care ti-au fost si iti sunt alaturi, gasesti forta sa mergi mai departe.E foarte important in viata sa stii ca cineva se gandeste la tine.
    Sanatate Florin🙂

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 26/06/2012 la 11:32

      multumesc frumos Ioana , Ar trebui ca fiecare din noi sa gaseasca asemena oameni pt care sa faca orice sau ceva pentru care mereu sa lupte si sa nu se dea batuti si stiu ca fiecare ii avem doar ca ne e frica sa recunoastem .

      Apreciază

  2. bibicrau 26/06/2012 la 13:23

    sa te faci bine!🙂

    Apreciază

  3. Raoul Poenar 10/07/2012 la 22:37

    Nu as vrea sa trec prin ce treci tu, cu diabetul. Am avut pe cineva in familie si…e greu.In schimb prin prima parte a articolului, cea cu intubarea am trecut si eu(o tanti soferita, neatenta care a confundat trotuarul cu soseaua).Sonde abdominale de drenaj si multe altele.E ciudat sa te trezesti, sa nu stii ce e cu tine si sa vezi atatea tuburi intrand si iesind din tine.Si sa inchei intr-o nota mai optimista, suntem in viata, o traim cat de bine putem si asteptam urmatoare provocare;)

    Apreciază

Lasă un răspuns

