Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Oameni si locuri (partea 3)

Sa continuam :

Deci dupa ce am inteles si eu cum sta treaba si am trecut de ”socul” acela si am acceptat situatia am inceput sa vad , sa observ oameni , uni zambeau , uni plangeau,  alti ingandurati . Vizitatori nu am prea avut in salon fiind destul de liniste asta pt ca la reanimare chiar se respecta orele de vizita ( in mare ) dar am vazut cum unele asistente incercau sa ma anime prin zambetul lor si vorbele bune care mi le spuneau asta mi-a placut si m-a ajutat pe langa tot felul de medicamente pe care le luam .

Dupa ce am stat 3 zile la reanimare mi-am luat pungile cu lichide si m-am mutat la chirurgie pe sectie , un loc nu prea placut pentru cei care sunt mai milosi sau carora nu le plac sa vada taieturi , sange si pansamente , nu m-am bucurat prea mult de patul din salon deoarece au inceput sa apara problemele cu celalalt prieten al meu , diabetul , cred ca era gelos pe atentia care o primise operatia si taietura de pe abdomanul meu si atunci a explodat si a aruncat in aer cu glicemiile mele , a scos la bataie si cetoacidoza, a luptat puternic si primele batalii se parea ca le castiga deoarece am inceput sa vomit groaznic si dureros pai daca insulina nu prea era in mine doarece asistentele de pe acolo de la chirurgie imi baga insulina doar sa contracareze glucoza care o luam prin vene dar pentru glicemiile mari deloc .

Asa ca dupa o zi si o noapte la chirurgie simtindu-ma tot la fel de rau doctorul macelar care m-a taiat a chemat-o pe luptatoarea cu glicemiile doctorita mea de diabet care in momentul in care m-a vazut a zis :

Iara tu !! (de parca ne vedeam zilnic 🙂 am mai fost la ea internat acum cativa ani ) Transfer urgent la mine pe sectie , punetii o sonda nazogastrica si sus cu el ! asta insemna din nou tubul bagat prin nas pana in stomac :((((((((((((( dar nu am ce sa fac asta e . Ajungand sus pe sectia de diabet ma cazez pe un pat lipit de geam dintr-un anume salon, ma intind si direct perfuziile cu insulina si ser , la un momentdat am vomitat din nou pe langa acea sonda care pe langa altele are rolul de a prelua voma direct prin tuc astfel incat eu sa nu mai vomit pe gura asa am reusit sa o conving pe asistenta sa vb cu doamna doctor si sa imi scoate chestia ai din nasul meu ( e groaznica , constient fiind sa simti tubul ala pe nas alunecand pe gat pana in stomac ) si am reusit la final a raman fara el , s-a primit aprobarea pt scoaterea sa , ce fericire pe mine .

Prima impresia in noua camera de hotel era buna am avut doar 2 colegi de camera din 4 disponibili cu care m-am inteles de minune , oameni trecuti prin viata , oameni cu o varsta inaintata.

End of part 3 .

Va urma …

Lasă un răspuns

