Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

puterea exemplului

M-AM SATURAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tacem , tacem dar la un momentdat se aduna prea multe si vrei sa urlii , sa zbieri de durere de nervi ,  de probleme te-ai saturat ipocrizia ti-a ajuns si ai vrea sa tipi si daca o faci cine naiba te asculta ?

Exista riscul sa te trezesti in situatia talk to the hand , mi-e nu imi pasa .

Vad in jurul meu oameni care nu isi fac treaba , oameni care ar trebui sa apere si sa promoveze legea si dreptatea dar nu o fac , oameni care prin  juramantul lui Hippocrate au promis ca vor avea grija de tine indiferente de cine esti ce porti cum arati si ce limba vorbesti si totusi te lasa sa suferi daca nu le aduci aminte de juramant printr-o foaie colorata ( bacnota ) , oameni care prin pozitia sociala si economica care o au trebui sa indrume tara si poporul sau spre bine , spre prosperitate dar inca sunt mii de oameni care dorm sub cerul liber si care mor de foame sau care se bat pe un chistoc de tigara gasit pe jos sa le mai alunge din foame .

Oameni care zilnic isi bat joc si scuipa in fata sistemul roman de justitie profitand de funcatie sau de gradul de rudenie pe care il are cu cineva important , oameni care de zeci de ani pacalesc fraudulos un sistem legislativ condus si el din pacate de oameni corupti si rai .

M-am saturat de toate astea si sa vad cum nimeni nu poate face nimic deoarece este oprit imediat .

M-am saturat sa traiesc in pisla asta mizerabila impusa de oameni cretini .

Pentru toti acesti oameni mi-as dori ca puterea exemplului sa revina de actualitate fara nici o obiectie sau drept de apel . Pe rand toti acesti oameni care fac lucrurile de care aminteam mai sus executati in chinuri in pietele centrale ale oraselor si atunci sunt sigur ca pana la urma se vor randui lucrurile si in tara asta .

Se pare ca noi oameni nu mai stim ce e aceea frica si de aceea avem impresia ca putem face orice ne trece prin cap ca si asa nu e nimeni capabil sa ne opreasca .

„Unde esti tu Tepes, Doamne? Ca punand mana pe ei,
Sa-i impartzi in doua cete, de nebuni si de misei,
Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!”

NU imi place ce am scris mai sus , NU sunt adeptul acestot practici dar simt si cred ca alta solutie nu mai exista !!!

Lasă un răspuns

