Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Eurovision 2012, ultimele calificate

Aseara s-a terminat calificariile pentru finala concursului Eurovision si am aflat care sunt ultimele 10 tari care vor canta si sambata asadar Lituania, Bosnia şi Hertegovina, Serbia, Ucraina, Suedia, Macedonia, Norvegia, Estonia, Malta şi Turcia vor mai avea sansa sa incante inca o data publicul .

Ma bucur ca Mandinga nu a facut parte din aceasta grupa de aseara pentru ca nu cred ca mai avea sanse la calificari , am auzit ieri voci foarte bune si am vazut si niste show-uri frumoase . Pentru mine sunt si cateva surprize printre cele  10 , nu inteleg ce cauta Turcia si Macedonia acolo dar asta e gusturile nu se discuta .

Am vazut aseara si ceva conferinta de presa a celor din staff-ul romanesc in care era mega laudata Elena pentru ca a reusit sa duca piesa pana la capat in ciuda acelei probleme cu casca si din cate am inteles eu falseturile care le-a avut au fost cauzate de lipsa sunetului din casca daca e asa om vedea sambata seara , Romania va fi cea cu  numarul 14 care intra pe scena .

Sâmbătă, pe scena Baku Crystal Hall din Azerbaijan se vor întâlni Albania, Azerbaidjan, Cipru, Danemarca, Franţa, Germania, Grecia, Islanda, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Moldova, ROMÂNIA, Rusia, Spania, Ungariam Lituania, Bosnia şi Hertegovina, Serbia, Ucraina, Suedia, Macedonia, Norvegia, Estonia, Malta şi Turcia.

Vor fi 26 de trupe care se vor bate pentru a duce trofeul in tara lor , va fi interesant pt ca sunt multe favorite la acest titlu printre care va reamintesc de Loreen din Suedia , unii oameni spuneau ca si noi am avea sanse .
Cei mai buni sa castige !!! Bafta tuturor !!!
Lasă un răspuns

