Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Baku Eurovision 2012 primele calificate

Se pare ca am reusit ,ei noi, Mandinga a reusit sa treaca mai departe de semifinalele de ieri si au ajuns in finala .

Am vazut reprezentatia celor de la Mandinga si sincer nu am fost uluit de ceea ce am vazut nu prea mi-a placut dar ma bucur ca au reusit sa mearga mai departe . Am observat niste probleme tehnice la Elena care se pare ca au deranjat-o destul de mult incat sa bage mana in ureche de cateva ori deja lumea vorbeste cum ca problemele ei tehnice cu acea casca ar fi fost intentionate daca e asa rusine lor acelor care au incercat sa boicoteze trupa noastra , am observat si cateva falseturi la ea si asta nu mi-a placut iar daca pe coregrafia aia s-a platit cateva mii de euro sincer imi pare rau, le-o faceam eu pe cateva sute si era poate si mai bine, parca am vazut o serbare de gradinita grupa mare , urata .

Pe langa Romania au trecut mai departe si Moldova , Islanda, Ungaria , Danemarca , Albania , Cipru , Grecia, Rusia , Irlanda nu am reusit sa vad toare reprezentatiile a fiecarei tari participante su castigatore de semifinala dar am remarcat dintre ele Moldova , Ungaria ,Albania care mi s-au parut ok si tot azi la show am vazut cele 6 piese deja in finala Eurovision care mi se par toate criminal de bune Germania, Marea Britanie , Franta, Italia, Azerbaijan, Spania fiecare tara a venit cu concurenti puternici .

Deci :

  1. Iceland: Greta Salóme & Jónsi – Never Forget
  2. Greece: Eleftheria EleftheriouAphrodisiac
  3. Albania: Rona Nishliu – Suus
  4. Romania: Mandinga – Zaleila
  5. Cyprus: Ivi AdamouLa La Love
  6. Denmark: Soluna Samay – Should’ve Known Better
  7. Russia: Buranovskiye Babushki – Party For Everybody
  8. Hungary: Compact Disco – Sound Of Our Hearts
  9. Moldova: Pasha Parfeny – Lăutar
  10. Ireland: Jedward – Waterline

Ei (cei de sus ) sunt cei primi 10 care merg in finala. Pentru noi , pentru Mandinga imi doresc sa aiba in finala o reprezentanta mult mai buna si sa reuseasca sa adune cat mai multe voturi pentru ca va fi o lupta grea .

Urmatorii care pe 24 mai se vor bate pe un loc in marea finala sunt :

01 Serbia

Flag of SerbiaRTS
Željko Joksimović Nije Ljubav Stvar

02 F.Y.R. Macedonia

Kaliopi

Crno I Belo

03 The Netherlands

Joan Franka

You And Me

04 Malta

Flag of MaltaPBM
Kurt Calleja This Is The Night

05 Belarus

Flag of BelarusBTRC
Litesound

We Are The Heroes

06 Portugal

Flag of PortugalRTP
Filipa Sousa Vida Minha

07 Ukraine

Flag of UkraineNTU
Gaitana


Be My Guest

08 Bulgaria

Flag of BulgariaBNT
Sofi Marinova


Love Unlimited

09 Slovenia

Eva Boto

Verjamem
10 Croatia

Flag of CroatiaHRT
Nina Badrić Nebo

11 Sweden

Flag of SwedenSVT
Loreen

Euphoria

12 Georgia

Flag of GeorgiaGPB
Anri Jokhadze

I’m A Joker
13 Turkey

Flag of TurkeyTRT
Can Bonomo

Love Me Back

14 Estonia

Flag of EstoniaERR
Ott Lepland

Kuula

15 Slovakia

Flag of SlovakiaSTV
Max Jason Mai

Don’t Close Your Eyes

16 Norway

Flag of NorwayNRK
Tooji

Stay

17 Bosnia & Herzegovina

Flag of Bosnia & HerzegovinaBHRT
Maya Sar

Korake Ti Znam

18 Lithuania

Flag of LithuaniaLRT
Donny Montell

Love Is Blind

Sunt curios cine va promova din aceasta grupa , sper doar ca printre cei 10 norocosi sa fie si Suedia cu Loreen – euphoria chiar imi place mult piesa .

Lasă un răspuns

