Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

pure child

Puritate , naivitate si inocenta sunt cateva dintre caracteristicile care anii ii rapesc de la fiecare , sunt mai mult caracterizariile copiilor pana intr-o anumita varsta .

Sunt lucruri atat de minunate incat daca stai si le descoperi la acesti copii incep si te trec emotii si fiori si nu se poate sa nu iti smulga un zambet din inima si sufletul tau de adult apasat de grijile si necazurile zilei de maine .

Sunt lucruri care zic eu nu ar trebui sa se piarda nici la adulti bineinteles maturizandu-se si ele odata cu persoana dar merita si e bine ca uneori sa iti aduci aminte sa fii copil . Acum peroanele care stiu si cand trebuie si pot sa fie copii si cand trebuie sa se comporte ca un om matur in toata regula au cel mai mult de castigat .

Astazi s-a intamplat sa fiu la o aniversare de copii de clasa a 2 -a , baieti si fete de apoximativ 9 ani unde am ramas atat de placut surprins sa vad aceste minunate caracteristici in fiecare dintre ei , automat m-au dus si pe mine cu gandul la anii in care nu stiam ce e acela salar , nu imi pasa daca am sau nu ce sa mananc , anii in care mancam de pe jos 🙂 , ani in care nu intelegem sentimentul de iubire dar trebuia sa imi gasesc gagica 🙂 si multe alte chestii care mi-au smult un zambet si o lacrima de bucurie . A trebuit sa ies din transa asta pt ca eram pe acolo responsabil cu muzica di cu fotografiile dar acei prunci reuseu sa ma aduca mereu acolo in lumea lor . Multumesc frumos .

Bineinteles ca intre cele doua epoci de copilarie intre vremea cand eu eram tanar copilaria din prezentul actual sunt diferente de la cer la pamant si singuri care mai incearca sa le uneasca sunt invatatorii din clasele primare si educatorii de la gradinite . Eu pana la 18 cand am inceput sa muncesc pe banii mei nu stiam ce e ala calculator personal decat pe cel din laboratorul de informatica acum de sunt sugur ca 90 % din copii de pana in 10 ani au calculator acasa , imi aduc aminte de momentele in care impreuna cu prieteni de pe vremea aceea incercam sa ridicam corturi din paturile de pe paturile din casa ce sentiment de fericire aveam cand ne trezeam cu un acoperis deasupra capului cu o patura sub noi si una ca perete chiar daca erau pana la 80 cm maxim inaltate ne bucuram de munca noastra acum sunt corturi care se fac singure si aproape oti copii de azi stiu sa faca unul din acesta modern

Am observat ca acesti copii de azi nu mai gasesc bucurie in aceleasi jocuri sau lucrui de care noi de bucuram enorm , e pacat cum modernizare parintilor si thnologizarea asta atat de rapida a inchis in adancul multor copii fericire de a se bucura .

Astazi la aniversarea de care va zicem am ramas placut surprins cand am vazut copii jucandu-se jocuri pe care le jucam si eu cu ani in urma , mi-am spus ca uite ca mai se poate ca inca mai sunt cateva sperante , trebuie doar ca sa stim cum sa scoatem la iveala din ei tot ce e mai bun pt a se bucura de momentele copilariei .Sper sa revin cu un update la articol cu fotografii de la petrecere .

Imi plac mult copii pentru ceea ce sunt pentru ca stiu sa rada , sa zambeasca si sa iubeasca fara a fi fortati .( Ma gandesc sa ma fac ingrijitor de copii si asa nu am de lucru si stau pe degeaba acasa 🙂 😀 )

Un răspuns la „pure child

  1. Pingback:Sweet child – 1 Iunie « Bogdan86

Lasă un răspuns

