Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Imi e greata !

 In top 10 lucruri care ma enerveaza si imi provoaca scarba si greata si lucruri care sunt sigur ca face de ras tara asta , nci macar nu mai gasesc cuvinte care sa arate cat imi displac se regaseste cu mandrie si politica romaneasca . Nici macar un kg de lamai nu m-ar scapa de greata pe care mi-o provoaca aceasta politica romaneasca . Daca as putea de la cel mai pic pana la cel mai mare idiot , cretin politic i-as impusca pe toti chiar si zambiind .

Pe langa alte chesti care ne fac un renume urat prin lume pe primul loc la asa ceva se afla politica cu toate certuriile , amenintariile , spagiile si alegeriile masluite care fac parte din ea . Inainte de fiecare alegeri tot se aude pe la TV campanii menite sa te faca sa mergi sa votezi cu sloganul ca doar noi putem schimba ceva votand PE CINE ?????????? ca toti sunt o apa si un pamant toti sunt la fel nici macar unul nu are cel mai mic interes pentru tara si locuitorii sai si sincer cred ca putem schimba ceva doar daca nu mai megem la vot niciunul doar ei cati mai sunt prin parlament astfel sa le dam de inteles ca nu ii mai vrem pe niciunul indiferent de culoare , ca ne-am saturat de certuri politice bazate pe osul cel mai mare .

Am auzit pe un cretin recent zicand de o lege care sa ne oblige sa mergem la vot altfel vom suporta consecinte cu amenzi destul de mari si inca alte cateva chestii . S-a intrebat careva daca e DEMOCRATIC acest lucru ? sau cel care a propus legea ar trebui sa se uite in calendar si sa vada ca suntem in 2012 nu prin ani ’80 .Nici macar in gluma nu poti spune asa ceva ma .

DEMOCRAȚÍE ~i f. 1) Formă de organizare și de conducere politică a societății, care proclamă suveranitatea poporului. 2) Formă de guvernare a statului, bazată pe separația puterilor și pe votul universal. 3) Stat căruia îi este proprie o astfel de organizare. 4) Metodă de conducere a unui colectiv, care asigură participarea tuturor membrilor la luarea deciziilor importante.

Am mai spus-o si am sa ma repet ca nu mai vad si nu mai cred in nici-un guvern care are in compozitie roman , imi pare rau de asta dar asta e adevarul pt ca de cand pot si eu sa judec lucruri nu am vazut an in care sa simt ca politica nu ma face ras pe mine ca persoana in lume , as vrea si cred ca e singura  scapare sa ne conduca un guvern strain democratic  care sa puna pret pe tara asta cu tot ce are in ea si pe oamenii sai .

Ce nu pot intelege e ca si ei pe langa coatele date sa ajunga in fata un mare ajutor le dam si noi oameni , la fiecare alegeri simt cum sunt prostiti romani ca un soarece de laborator hipnotizat , experienta care au avut-o cu toate culoriile politice pana acum oare nu e raspunsul necesar la intrebarea  EU CU CINE VOTEZ ? Nu mai vad pic de speranta pt tara si oameni indiferent cine va veni la putere , chiar daca prin absurd ar ajunge o organizatie de tineret a unuia din partide sa zici ca sunt tineri si vad altfel lucrurile sunt sigur ca lupii din partidul respectiv trebuie sa manance bine si sa manevreze situatiile ca si cum ei ar fi acolo .

Si totusi ce e de facut ?

One response to “Imi e greata !

  1. Pingback: Multa sanatate… | Bogdan86

Lasă un răspuns

