Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Romania la Eurovision 2012

Ei uite ca am aflat cine ne va reprezanta anul acesta la Eurovision 2012 in Baku , marea castigatoare este Mandinga cu melodia Zaleilah . Mare forfota si scandal din partea unor participanti la preselectii dar nu numai fiecare reclamand cate ceva se pare ca cel mai suparat ar fi fost Lucian Viziru acesta spunand pentru ziarul Click :

„Nu vreau musai sa merg la Eurovision, dar nu suport nedreptatea. Si ce s-a intamplat la auditii nu a fost nici pe departe corect, nu doar pentru mine, ci pentru majoritatea concurentilor. Am trimis o plangere la sediul-mama al concursului, iar acum astept un raspuns oficial”.

„Sa nu se inteleaga gresit. Eu nu am nimic cu Costi Ionita. Problema mea este cu cei de la TVR care au incalcat grav regulamentul. Acolo scrie clar ca in juriu trebuie sa fie doar muzicologi si compozitori, oameni de muzica. Pe cand anul asta au fost patroni de case de discuri. Pai Dan Popi, de la Cat Music, l-a platit pe Costi sa compuna pentru Mandinga, si totusi a fost in juriu. Logic ca a votat trupa lui”.

Ma acum sa vin si eu cu parerea mea si va spun ca pe vremea cand am auzit prima oara piesa lor mi-a placut suna bine ,acum despre castigarea finalei in Romania pe Eurovision eu zic ca era normal pt ca melodia lor deja fiind lansata de ceva timp a prins deja la public pe ca era o melodia cunoscuta si nu creata special pentru acest eveniment din acest punc de vedere consider ca ceilalti concurenti au plecat din start cu un dezavantaj considerabil . Pentru prima data am vazut si eu aseara clipul la aceasta melodie care mi se pare extraordinar de nereusit e o varza totala , imaginile nu au nici o legatura cu versuriile miscariile fetei mi se par atat de nenaturale sincer nu imi place deloc .

Sincer imi doream ca pentru Baku din Romania sa plece o piesa creata pentru acest eveniment si din punctul meu de vedere competitia sa fie egala , nu am auzit deloc celelalte piese participante in finala din tara noastra nu am auzit nici piesele concurentilor din celelalte tarii dar imi e greu sa prezic care va fi finalul pentru Mandinga la Eurovision 2012 si implicit si pentru Romania .

Lasă un răspuns

