Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Caut solutii

Ce se intampla cand un optimist devine pesimist ?

E mare saltul intre cele 2 dar sunt sigur ca e catastrofal pentru cel caruia i se intampla asa ceva ( ma vad pe mine🙂 ) bine nu am devenit un pesimist dar conjucturile actuale ma deprima si ma enerveaza la culme .

Ce am patit ?

Destule cat sa ma duca intr-o stare deprimanta , am ramas de ceva timp fara job asta nu pot sa zic ca ma omoara, intradevar nu imi place si imi e dor de multe ce faceau parte din fostul loc de munca dar asta e trebuie sa mergem mai departe ce ma dispera la culme e ca nu imi gasesc ceva de facut sa am o ocupatie ceva sa ma scoata din casa si sa imi trezeasca un interes asta e criminal pentru un sagetator😀 .

Altceva de lucru momentan nu este pe piata sau nu am eu norocul de a gasi asa ca stau si lenevesc ca un urs koala  doar ca eu nu mai am chef nici macar sa mananc asa cum face ursuletul .Pe la televizor sa ma uit imi e cam scarba ca nu gasesc nimic ce sa ma atraga si televiziunile romane eu nu le agreez deloc asa ca nu ma uit la ele .

Ma incarca niste stari si sentimente uneori oribile cel putin pentru mine care nu sunt obisnuit cu asa ceva si stau si astept , ce ?

In fiecare zi am zis ca ma pun sa mai scriu aici pe blog articole poate ma mai binedispune si deschid fereastra pentru articol nou ma uit la ea cateva minute si apoi o inchid nu mai am idei (asta e grav).

Asadar ce e de facut ? Cum scap ?

Inca caut raspunsuri …

2 responses to “Caut solutii

  1. Camelia 22/02/2012 la 18:33

    Nu ai de ce momentan, sa te stresezi,dar in fiecare zi, trebuie sa cauti pe internet toate ofertele .Numai tu poti sa-ti rezolvi problema serviciului,inarmat cu multa rabdare, deocamdata .Succes!

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 22/02/2012 la 19:39

      multumesc Camelia , lipsa serviciului e deranjanta dar ce ma deranjeaza pe mine e ca nu mai gasesc nimic sa ma motiveze in a face ceva , e cam complicat😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

