Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Whitney Houston ( partea 2 )

Din primele cercetari se pare ca Whitney a decedat datorita unor medicamente Xanax , medicament prescris si nu luat ilegal .

Ce este Xanaxul ?

Xanax este folosit pentru tratamentul anxietăţii, tulburărilor anxios-depresive şi a tulburărilor de panică, pentru profilaxie şi tratament în delirium tremens şi în sindromul de abstinenţă la alcoolic.

Se pare ca in camera de hotel in care a fost gasita Whitney Houston in momentul mortii sale se mai afla stilsta ei si doi bodyguarzi , cantareata a fost gasita inecata in cada de catre stilista ei ingrijorata ca aceasta nu mai iesea din baie .

Se pare ca rudelor nu le-a fost permis sa o mai vada pe cantereata , fiica ei si verisoara ei au incercat acest lucru dar lea fost interzis de catre politie .

Pana la finalizarea autopsiei nu se stie exacta care a fost cauza mortii lui Whiyney Houston .

Iata cateva cuvinte spuse de catre prieteni si colegi ai canteretei :

„Sunt zdrobita de durere la vestea mortii socante a prietenei mele, incomparabila doamna Whitney Houston.” – Mariah Carey.

„Am pierdut o alta legenda. Condoleante familiei lui Whitney” – Christina Aguilera.

„Sunt absolut stupefiat de vestea trecerii in nefiinta a lui Whitney.” – Quincy Jones.

„Nu am cuvinte. Condoleante familiei!” – Rihanna.

„O voce de inger, cu inima de miel, cu spirit de leoaica, cu o prezenta de zeita, te voi iubi mereu Whitney Houston.” – Wyclef Jean.

„A fost ca o familie pentru mine. Imi va fi dor de ea” – Smokey Robinson.

„Nu pot sa cred ce am vazut la televizor…” – Aretha Franklin.

Mariah Carey: „Am inima frântă după vestea morţii prietenei mele, incomparabila Whitney Houston. Condoleanţele mele familiei şi milioanelor de fani din întreaga lume. Nu va fi uitată niciodată. A fost una dintre cele mai frumoase voci de pe pământ”

Rihana: „Fără cuvinte! Doar lacrimi #DearWhitney”

Christina Aguilera: „Am pierdut încă o legendă. Iubire şi rugăciuni către familia ei. Ne va fi dor de ea”

Dolly Parton: „Inima mea este una dintre milioanele frânte de moartea lui Whitney Houston. Îi voi fi mereu recunoscătoare şi o voi respecta pentru interpretarea minunată a cântecului meu şi pot spune din adâncul inimii „Whitney, te voi iubi mereu””

Jessica Simpson: „Mi-am descoperit vocea cântând muzica lui Whitney Houston. Astăzi mi-am pierdut idolul”

Justin Bieber: „Una dintre cele mai mari voci dintotdeauna a murit. Rugăciunile mele merg spre prietenii şi familia ei”

Katy Perry: „E devastator. Te vom iubi mereu, Whitney”

Toni Braxton: „A deschis calea pentru fiecare cântăreaţă din industria muzicală. Legendară, inovatoare, uimitoare, umilă….cea mai bună din lume”

Joan Rivers: „Whitney Houston. Ce tragedie – sfârşitul vieţii unui talent incredibil, o cântăreaţă incredibilă şi o legendă”

Russell Simmons: „Chiar nu pot să cred asta”

Shaquille O’Neal: „Odihneşte-te în pace, legendă Whitney Houston. Doare. Am pierdut o legendă. Mulţumesc pentru tot”

Ricky Gervais: „Odihneşte-te în pace, Whitney Houston, un talent uimitor şi un suflet tragic. Atât de trist”

Antonio Villaraigosa: „Te vom iubi întotdeauna, Whitney Houston”

Nicky Minaj: „Iisuse Cristoase, nu Whitney Houston. Cea mai mare (cântăreaţa, n.r.) din toate timpurile”.

Sean Combs: „Whitney Houston!!! Doamne Dumnezeule! Nu-mi vine să cred asta. Este una dintre cele mai triste zile din viaţa mea”

Jennifer Lopez: „O pierdere atât de mare. Una dintre cele mai importante voci dintotdeauna. Rugăciunile noastre se îndreaptă către familia ei”

Jane Fonda: „Sunt atât de tristă”

Lasă un răspuns

