Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ei si ce ?

Am auzit pe la televizor cum ca s-a scimbat guvernul Romaniei , ca Emil Boc si nu mai stiu care si-au dat demisiile , mare branza !!!!

Ma intreb eu , asa si ?

Nu cred ca imi va fi mie mai bine daca sunt ei sau alti ca nu vine nimeni sa imi bage mie mai multa presiune la apa calda sau la gaz , nu imi da el (guvernul) de mancare sau ma imbraca. Are cineva impresia ca acum ca s-au schimbat gata intr-o luna se va returna ce au fost ceilalti obligati sa taie ? sau crede cineva ca se vor axa concret pe invatamant sau sanatate ? totusi sa fim seriosi si realisti . Acolo sus e bine ca jos sa fie mai rau un pic astfel ei sa pot controla in masa , sincer eu nu cred ca guvernul care a fost si-a dat demisia din cauza protestatarilor sau numai din cauza lor defapt sunt implicatii si mai mari , poate fi si o chestie care tine de imagine . 

Nu ma interesaza cine si ce functie are care aproba si care se opune care are impresia ca conduce sau care chiar conduce dar fac o comparatie a situatie de prin parlament si guvern cu o familie normala si adica daca intr-o familie cu copii parinti de cearta incontinuu si si petrec timpul dand vina unul pe altul cine are de suferit ? normal ca cei ce vor trage ponoasele acestor certuri si neintelegeri sun copii , in concluzie pentru toate certuriile si prostiile de pe acolo noi poporul roman vom suferii si asta NU IMI PLACE .

Cei de acolo uita ca noi ar trebui sa contam nu motivele lor de cearta cretina pentru asta sa VA FIE RUSINE !!! 

Asa ca romane nu astepta la mai bine de la ei ci fa tu ceva pentru tine ca sa iti fie bine .

Lasă un răspuns

